Followers

AFB FEEDS

Friday, August 7, 2015

Siap siaga team football fantasy EPL 2015/2016

Football Fantasy


Esok dah start oii EPL. Rasanya dah boleh dah siap sedia dengan team football memasing. Aku pon baru je sediakan barisan team dream sendiri. Kalau season lepas kedudukan walaupon bukan ditangga tercorot, tapi belum memuaskan hati. Mungkin sebab pertukaran pemain menyebabkan mata team aku berkurang. Tapi season ni nak pilih player yang betul-betul pilihan terbaik berdasarkan prestasi diorang season lepas. 

Bagi yang nak sertai football fantasy boleh klik SINI. Nah, ni dia dream team aku. Dah cukup kot tak dan nak tukar-tukar lagi.. hahahaha.. 



Kalau boleh pilih player Chelsea banyak, memang dah pilih pon. Kalau perasan aku takde pilih sorang pon player Menyu kan? hahahaha.. memang betul2 tak suka la tuu.. kekekeke.. ritu dah letak Di Maria. Tapi dia confirm transfer pergi PSG, aku pon tukar laa dengan player Liverpool. 



ni point season lepas.. tak okey.sebab season sebelum tu lebih tinggi..

Harap season ni punya mata tinggi sikit berbanding season lepas. Season lepas tu, aku daftar lambat..dah game ke 4 tak silap baru nak daftar. Kat situ dah tercicir banyak point.Tak pe lah..tahun ni harap player kat atas ni dapat sumbangkan mata yang banyak ye... hehehehe.. 




Jadual perlawanan. Tak silap masa diorang ni lewat 7 jam lah dari waktu Malaysia.. 


okey.Game Chelsea 09/08/2015 pukul 12.30 pagi. Tak sure la dapat pegi tengok kat port rasmi MBAKL atau tak.. Hehehee... Kat Mana? Port rasmi Malaysia Blues Army Kuala Lumpur kat Ali Maju Sri Rampai. Kalau nak datang tengok, jom lahhh okey!

2 comments: