Followers

AFB FEEDS

Friday, November 11, 2016

Minyak Herba Asma Mujarab | Pastikan Ori Baru Beli

Minyak Herba Asma Mujarab



Rasanya, semua tahu kan minyak multipurpose yang famous amos ni? Penawar sakit semput , lelah, selsema, batuk berkahak, sakit-sakit otot,  gatal akibat gigital serangga dan banyak lagi.
- Proses penghasilan MHAM ini adalah secara tradisional dan ianya telah melepasi ujian Pusat Akta Racun Negara dan bebas dari sebarang Bahan merbahaya. 
- MHAM ini adalah Original dari Pakcik Lebai sendiri. Ia tidak pernah diproses dari kilang bertaraf GMP atau di R&D semula dibawah Syarikat Sdn bhd. " Ini kerana ingin menjaga kualiti ramuan herba rahsia warisan turun temurun.
- Walaupon ianya Homemade tetapi sudah mempunyai puluhan ribu testimoni yang yakin akan keberkesanan MHAM.
- Botol yang kecil, mudah dibawa kemana-mana.. Ye lah.. kadang kecemasan berlaku tidak kira masa dan tempat. Bila kita tak memerlukannya, mungkin orang lain memerlukan nya kan.  Lagipon kebanyakkan ahli keluarga aku sendiri rata-ratanya memang "keluarga semput"..hehehe....


Cara Penggunaan MHAM Secara Berkesan

Mudah sahaja.. buka penutup botol. dan calit sedikit di tapak tangan. kemudian sapu didada, belakang badan, tengkuk, leher, hidung @ tempat yang mengalami luka.. Urut / sapu sehingga rata.. MHAM tidak panas tetapi rasa berangin dan sememangnya melegakan.



Testimoni Pengguna Minyak Herba Asma mujarab

Memang mudah untuk dapatkan testimoni pengguna MHAM, kerana yang mengamalkan produk ini lebih puluhan ribu pengguna. memang ramai yang yakin akan keberkesanan MHAM selama ia berada dipasaran bukan sahaja di Malaysia, malah, Singapura, Brunei dan Indonesia juga.  Disini, saya kongsikan beberapa testimoni pengguna MHAM.


Original mham, penawar semput, senggugut

Testimoni 1


Penawar semput, sengugut, mhAm ori
 Testimoni 2


Penawar semput, ubat semput, mham ori
 Testimoni 3

Penawar semput, ubat semput , mham ori
Testimoni 4


Mham ori , testimoni ori mham
Testimoni 5

Untuk testimoni yang lain dan lebih diyakini boleh ke facebook page Minyak Herba Asma Mujarab. banyak testimoni bergambar dari pengguna2 MHAM. 

 Perbezaan Original MHAM dan FAKE!!

Minyak Herba Asma Mujarab tak terlepas dari produk ciplak yang berleluasa di pasaran dari pihak yang tidak bertanggungjawab. Ingin sekali ditegaskan bahawa MHAM tidak menukar label mahupun penjenamaan semula. Untuk membezakan produk original dan fake adalah hologram dan beberapa ciri lain seperti gambar dibawah;


Fake mham , pastikan ori baru beli

Perbezaan perkataan dan ejaan.

Fake mham

MHAM original tidak mempunyai logo dan terdapat perbezaan gambar di botol.



Pastikan ori baru beli





 Cara mengenalpasti MHAM original

Setiap botol keluaran MHAM original mempunyai hologram yang akan ditampal di bahagian belakang botol. 

Scan QR Code di belakang botol MHAM dengan menggunakan smartphone anda. setiap label hologram mempunyai no siri yang berlainan. Hanya perlu ke laman web www.herbaasma.com dan aplikasi ini akan mengesahkan sama ada ia adalah original atau pon tidak.


- pengenalan visual.
- pengesahan melalui talefon.
- Pengesahab melalui cahaya.


Video Penerangan Tentang MHAM



Harga MHAM

Harga Minyak Herba Asma Mujarab yang original ialah RM39.00 tidak termasuk postage ya.. sememangnya terdapat harga yang lebih murah dipasaran luar.. TETAPI AWAS!!! Dikhuatiri ianya Palsu dan tidak berkesan. Siapa yang rugi?? Dapatkan dari stokis dan agen yang berdaftar sahaja. Atau bolej hubungi
Nombor telefon HQ  En. Hafis 013 480 6787(Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)  

Sekali lagi ingin ditegaskan.."PILIH YANG ORI BARU BELI".


#minyakherbaasmaoriginal #herbaasma #Herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab Penulisan artikel boleh dilakuka

2 comments:

  1. selalu sapu belakang badan bila sejuk sangat...bagus minyak ni sebab melegakan...

    ReplyDelete
  2. Best pakai MHAM homemade ..Pastikan ori baru beli..

    ReplyDelete