Followers

AFB FEEDS

Wednesday, January 11, 2017

Bateri Kereta Kong | Bateriku.com sedia Membantu

Assalamualaikum & selamat malam.. Tadi Gjul balik kerja lewat.. Dekat pukul 6 petang baru dia tiba rumah.. selalunya pukul 4 lebih gitu dah sampai rumah.. Rupanya dia tolong kawan tempat kerja dia bateri kereta kong. Puncanya seharian sepanjang waktu bekerja tak matikan lampu kereta depan.. Gigih laa dia pi bawak kawan dia tu pegi cari beteri kereta.. Dah nak tengah bulan ni kan.. Bajet pon sederhana.. Dari satu kedai ke satu kedai.. Teringat dulu masa aku bekerja. Bateri kereta kong jugak..waktu tu nak pergi kerja dah.. Ingatkan kereta rosak.. Start enjin tak hidup.. Nak nangis jugak waktu tu tau.. Almaklumlah.. Orang puan ni kan.  Bab bawak kereta pandai lah.. tapi kalau ada kerosakan memang gagal.. hihihi.. Aku pon cerita lah dengan rakan-rakan blogging. Biasalah.. sesi meluahkan perasaan.. Rata-rata mengatakan next time gunalah servis Bateriku.com. 







BATERIKU.COM PENYELAMAT BATERI KERETA KONG!

Blogger IRRAYYAN.COM pon pernah guna servis Bateriku.com. Katanya servis terbaik. Irra kata dia pergi walk in je.. Tapi boleh je minta pihak diorang datang tengok masalah bateri kereta kita tu.. Lagi-lagi kita ni yang perempuan tak tahu menahu sangat kan masalah kereta. Hati-hati tau , kadang ada orang ambil kesempatan.. Bateri kereta kong je pon.. tapi dia charge kerosakan lain.. Kenapa kena guna servis Bateriku.com?? 




1. Penghantaran percuma, pemeriksaan dan juga pemasangan

- Pihak mereka tidak akan terus menukar beteri kereta tu.. sebaliknya membuat pemeriksaan menyeluruh terlebih dahulu untuk mengenalpasti masalah . Kalau didapati bateri kereta tu masih okey setelah diperiksa,maka tiada sebarang caj yang dikenakan. FOC je gaisss.. 


2. Hanya bayar harga bateri yang dipasang 

- Kalau selepas pemeriksaan didapati memang masalah berpunca dari bateri dan perlu ditukar, maka anda hanya akan dicaj harga bateri yang dipasang sahaja. Pemeriksaan dan pemasangan tidak dikenakan sebarang caj. 
- Bateri yang ditawarkan juga adalah bateri yang berkualiti pada harga yang ditawarkan sangat berpatutan. Harga nya jauh lebih murah berbanding di pasaran ditambah lagi dengan 12 bulan jaminan asas. 



3. Menjimatkan masa dan wang

- Penghantaran ke lokasi kejadian sama ada di pejabat, rumah , highway dan lain-lain secara percuma. Dah tak payah susah-susah pergi ke bengkel Bateriku.com. Hanya perlu tunggu pihak mereka datang ke tempat anda. 
- Bateriku.com bukan hanya berada di Lembah Klang dan Shah Alam sahaja tau.. Luar dari Kuala Lumpur pon ada.. Antaranya Seremban, Putrajaya, Johor dan Pulau Pinang. 
- Jikalau kredit talefon anda terhad, tak perlu risau. Boleh juga hantar sms dan whassap je. Tak perlu risau, mereka akan balas mesej anda sepantas yang mungkin. 


4. Mesra pelanggan dan servis memuaskan

- Apabila anda memberitahu mereka untuk mendapatkan perkhidmatan mereka,anda akan diberikan nama dan nombor hubungan Trooper ( anak kapal) bateriku.com.
- Tujuan nama dan nombor hubungan ini dibekalkan kepada anda adalah supaya apabila mereka sudah sampai ke lokasi anda, anda boleh mengenalpasti anak-anak kapal mereka sebelum dibenarkan untuk.meneruskan bantuan.
- staff / troopers bateriku.com dikenalpasti melalui pemakaian mereka. Mereka memakai baju Bateriku.com


5. Pembayaran boleh dibuat melalui debit dan credit card

- Kalau anda tidak cukup wang tunai ketika ingin membuat pembayaran, tak perlu risau. Bateriku.com menerima bayaran kad debit dan kad kredit. 


Maklumat lanjut atau berminat untuk menggunakan perkhidmatan Bateriku.com boleh simpan siap-siap maklumat di bawah tau.. 

Alamat :No 31,  Jalan Utarid U5/11 Mah Sing Industrial Park, 40150 Shah Alam.
Talian bebas tol:1-800-22-2324
Whatsaap : 012-2458027
Fax : 03-78430106
Email :info@bateriku.com
Website URL :www.bateriku.com

2 comments:

  1. "Puncanya seharian sepanjang waktu bekerja tak matikan lampu kereta depan.."

    Dia tak matikan lampu kereta dia kan? Bukan dia tak matikan lampu kereta depan.

    Salam ukwah.

    ReplyDelete