Followers

AFB FEEDS

Sunday, October 5, 2014

Clash Of Clans

Sekarang ni kan tengah dok trending bini marah2 kat laki sebab Clash Of Clans.Maunya tak marah, mengamuk kann.. Kalau encik suami dok mengadap je COC tu 24 jam.. Anak nangis, dok biar. Makan , nak tidur pon mengadap COC dulu. Ape ke penting sangat ke game tu sampai tak boleh terabai waima 10 minit je pon??
Laki aku pon dok main jugak natang COC ni. Mula tu main kat handphone dia je. Entah macam auto format kot ,ke hilang handphone dia.. tak ingat laa..  dengan handphone aku sekali dok dia install COC ni.. hadoooii!! buat penuh memori jerkk.. Disebabkan dia yang belikan aku handphone tu, macam tak de hak je aku nak bersuara lebih2. hahahaha..

Apa yang kita rasa tak syok nya bila si suami/boifren main COC ni.. Kita cakap bukan nya dia dengar pon. Macam cakap dengan dinding jerk. Tengah situasi pillow talk, patut turn dia cakap, dia senyap.. nampak sangat tak concern apa yang kita cakap.. Geram hokey. Kadang bior je anak nangis. Nak tunggu suara halilintar si isteri baru laa kedek kedek nak angkat anak. hahahhaa.. Nak suruh buat kerja lain ?? tau apa dia jawab ??" 2 minit please.. nak serang dulu ni.. ada war!! " tapi dia punya 2 minit tu, sebenarnya 2 jam. Selagi tak di tarik telinga, tak jalan. 

Disebabkan aku ni nak tahulah jugak, apa sebab depa ni semua tak nak berenggang dengan COC ni, aku pon dah sambung laa main COC kat aku yang terbengkalai tuu.. Kau tau?? yess.. laki aku x main dahh COC kat handphone aku.. tapi tak kasi plak aku uninstall!!! ape kehal nye !! Tapi bagus jugak.. Aku kena laa belajar main kan.. atleast dapat laa tahu & diorang tak dapat nak kelentong .



Tadaaaaa... nii clan aku.Town Hall level 6. hahahhaa.. ni pon Gjul ajar sampai la aku sendiri dah mahir laa nak handle clan sendiri. Tapi kadang2 tu, seram plak time nak serang clan orang lain.Sebab power kot depa! PArt tu kadang mintak tolong Gjul. Bab upgrade upgrade tu aku dah expert laa. Tengok trophy.. okey laa dari below 1000. Clan group tu xde.. sebab aku dah leave. Tension laa time war dok sibuk push suruh serang.padahal banyak lagi masa. Haippp.. Tapi takde laaa sampai anak terabai okey.. Aku sambil sambil pon boleh buat kerja lain.. susukan anak..semua settle. Biasanya aku main time anak dah tido, aku plak yang x boleh nak lelap mata. 

Bila kita sama2 main COC, takdelah si suami ke boifren ke bapak ke nak tipu. Sebab nak upgrade tiap defenses & resources tu pon makan masa berhari. Nak trains troops pon makan jam jugak. Hahhahahaa... Tu laa.. tak paham laa part mana laa dok ralat sangat, sampai nak buat kerja lain, tolong mak bapak, tolong bini pon susah sangat.

Lagi satu, tengok2 laa e-wallet si suami skali.ada jugak yang berhabis beratus2 sebulan nak beli gems.konon nak bagi cepat naik level & upgrade semua tu cepat. Membazir jerk!!!! Part tu memang aku tak suka laahh.. aku memang dah warning Gjul siap2.. nak main, main.. tapi jangan menggatai tangan nak beli gems. 

Sekarang ni takdelaa aku nak meroyan marah2 kat Gjul sebab dia main COC. Sebab aku perhati, jarang dah dia main COC. Jangan risau wifey and girlfy sekian. Orang laki ni memang macam tu.. minat die tu kejap je. Sekarang dah bosan.. hahahhahaa.. Tapi muncul plak game hape ntah..die dok ralat ke game tu plak.. Lantak laaa... Janji kalau aku pas anak tu, paham2 laa aku nak dia bonding dengan si Irine. hehehehe...


Via facebook 

Bahaya ni.. aku pon sikit lagi nak je up status macam ni. hahahhaa.. tapi nampak tak Gjul..wife mu ni ada lagi tahap kesabaran. so, jangan laaa nak pertikaikan okey. Hati-hati ya suami di luar sana. Sama-sama lah jaga kerukunan keharmonian rumah tangga. Jangan disebabkan hal remeh temeh macam ni "Game je pon".. sampai bercerai berai. TAKE NOTE


No comments:

Post a Comment