Followers

AFB FEEDS

Friday, June 26, 2015

Facial Coklat Murah di Shah Alam

Facial Coklat di AirellynBeautyStudio


Korang pernah tak dengar Facial Coklat? Aku first time dengar facial coklat selepas rakan blogger Bella  dok pom pang pom pang kata Facial coklat ni best sampai ghase nak jilat-jilat je. Ye lah... Namapon coklat kan.. Aku seumur hidup tak pernah laa pulak nak buat facial. Sebab aku takut sikit orang usik-usik muka aku.Lagi-lagi bab cucuk-cucuk ni.. Adeh.. Ngeri..

Hari Sabtu lepas, aku balik kerja ja, terus shoot ke Shah alam. Teruja nak buat facial kata kau! Sampai-sampai je diberi layanan baik oleh staff disitu. Big Bos Ellyn pon ada . Customer memang ramai . Sampai staff kat situ kata dari pagi tak berhenti.. Kebanyakkan nya regular customer la. Tengok customer buat pembayaran pon keluar dari pintu rawatan dengan senyum-senyum je tanda berpuas hati. 



Sebelum rawatan dijalankan, ujian keatas kulit kita dilakukan terlebih dahulu untuk mengetahui kandungan air dan kelembapan  kulit kita. Kikiki..Kulit aku ni jenis kering ghupenye. Nampak je berminyak, tapi disebabkan kekurangan air dibawah lapisan kulit, boleh menyebabkan kulit muka berminyak. Lagi-lagi kat bahagian T.. Atas nasihat Puan Ellyn, kena lah jaga kulit muka. Lagi-lagi aku ni dah nak masuk 3 series. Dan risiko untuk mendapatkan jeragat di muka tu makin tinggi sebab kulit macam aku ni lah.. Huh. Taknak lah aku.. 

Selepas buat ujian menentukan rawatan apa yang sesuai, aku dibawa masuk ke dalam bilik rawatan. And berkemban sahaja. Kah! tak dpat lah nak tayang ye gambar-gambar itu.. Dah laa sejuk, di tambah pulak dengan alunan musik yang mendayu dan urutan di kepala dan badan , buat aku lupa tengah puasa perut lapar .. Rasa nak tidur je. Untuk facial, orang kata selalu sakit, tapi staff Airellyn buat tak ghase sakit pon. Tau-tau je, jerawat yang ada kat muka pecah dah.. Lagipon jerawat tu lama dah tak hilang-hilang. 

nah tengok ni Airellyn ada buat promosi Facial Coklat. 






Murah kan? Bawak kawan lagi lah murah. Hehehe. Nanti nak buat lagi bawak my adik ipar. 



Selain dari rawatan facial ada banyak lagi rawatan yang disediakan. 

Express Oxygen




Oxygen package

 Anggun Package






Bagi bakal raja sehari ada juga disediakan package untuk uolss!! memang harga termurah. Terkezut aku bila Ellyn tunjuk aku harga ni..




Rugi tak cuba.Nanti boleh discuss dengan owner spa yang cantik apa rawatan yang sesuai dengan kulit muka korang. 


Tempahan dan pertanyaan : 

Sebarang tempahan dan pertanyaan boleh hubungi:

AIRELLYN BEAUTY STUDIO
No.6A, 1st Floor, Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor 

Telefon no: 03-55194159 
 Whatsapp: 011-271714100 

Instagram: @spa_best_murah 
Facebook: Airellyn

Selepas buat facial. Rasa muka lebih fresh sangat.

Bersama owner Spa; Ellyn

5 comments:

  1. Spa baru ke ni awak? Dulu before kawin ada buat facial and spa dekat area section 7 tu. Satu area hakim, satu sebelah Khulafa tu. Tak perasan pulak ada tempat ni. Lepas bersalin nak try lah hehe. Murah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. ni dekat laa dengan khulafa! tau khulafa pon sebab selalu tengok bola kat situ..hehehehe.depan restoran jovian je..

      Delete
  2. bestnya facial..lama tak buat..nnti nak pergilahhh

    ReplyDelete