Followers

AFB FEEDS

Friday, June 3, 2016

Mentos Unlocks The X-power In You | Contest



MENTOS telah berkoloborasi dengan Twentieth Century Fox Dan Marvel, kini mengadakan Peraduan untuk X-Men Apocalyse movie yang menawarkan Hadiah Hamper X-MEN hampir RM50,000 ! Peraduan bermula dari 1 May 2016 sehingga 19 June 2016.




Syarat Peraduan :

Dengan setiap pembeliaan Produk Mentos RM5 dan ke atas dalam satu keping resit, Pelanggan di Malaysia boleh menyertai Peraduan Mentos Unlocks the X- Power in You dengan menjawab soalan yang diberikan secara tepat dengan menghantar jawapan serta butiran lanjut peserta melalui Whatsapp atau MMS ataupun melalui laman web peraduan.Pemenang akan dipilih berdasarkan jumlah jawapan tertinggi yang betul semasa peraduan, dan resit yang asli diperlukan untuk proses pengambilan hadiah.Setiap minggu, 20 peserta akan memenangi produk ekslusif X-Men Toiletry Bag dan juga T-shirt bernilai RM170, Manakala hadiah utama peserta akan memenangi X-Men Apocalypse Keyboard Laser, with a trolley bag, T-shirt, RM5,000 tunai dan 1 tahun bekalan Produk Mentos.


Untuk Maklumat lanjut tentang peraduan lawati laman sesawang www.mentosxpowerconyest.com atau ke facebook  : www.facebook.com/mentosmalaysia




1 comment: