Followers

AFB FEEDS

Thursday, October 16, 2014

Menang Contest!


Isnin lepas, Gjul dia kerja shift petang..So pagi mesti laa dia ada kat rumah kann.. Then dia mesej bagitau ada received parcel. Terpikir plak aku, mende aku beli ea bulan ni? Takde pulak aku shopping online. Sebab dia kata berat ni.. 1kg. Alamak.. ape bende tuu??? Terus aku mintak Gjul sent gambar..

Pelik ni... Tapi sebab aku tak puas hati aku suruh Gjul bukak.. Dia mana suka bukak aku punya parcel.. Dia cakap tak amanah..hahahha..padahal aku dah bagi izin pon.. Selalu macam tuuu.. Tapi sebab aku excited sangat kann..nak tau ape benda, aku paksa jugak dia bukak.. Then dia hantar gambar ni pulakkk...

Mak aiii.. banyak nye ubat gigi & berus gigi.. Hahahhaa.. Macam tau tau je kat rumah ubat gigi dah abes.. Memang plan nak beli balik kerja nanti.. Tup2 dah dapat.. Rezeki betul.. buehehhee..



OOOooo.. Baru teringat aku ada join contest Darlie kat Facebook. Tak sangka pulak boleh menang.. Sebab susah jugak kot game tuuu.. So total prizes yang aku menang tu worth RM50.00.. Berbaloii sangat..
So dah dapat hadiah kena lah buat review . Riview ni tak berbayar pon tapi nak jugak share dengan uolsss.. buehehehe.. Balik rumah terus try toothpaste and the toothbrush.

Before ni aku suka berus gigi yang bulu agak keras. Sebab aku rasa bila pakai bulu berus gigi yang keras tu, rasa macam bersih jerk.. Bila pakai bulu yang lembut, adoii..rasa tak selesa.. macam tak gosok gigi.. So, lupa plak nk amik gambar berus gigi lama..dah buang..sebab dah pakai berus gigi FREE!!! hehehe..



Ni google kat website Darlie.Aku pakai berus gigi ni.. Then baru perasan... ini untuk lelaki..hahhahaa.. main grab je kalau beli.. Lagi laa aku suka biru kann... amik je ape2 pon.. asal warna biru.. Hahhaha...

Tapi bulan lepas, aku accident. So, gigi rabbit depan ni pecah. Kesian i..umur baru berapa..gigi dah sompek.. Opcos laa x menarik.. Nak tak nak kena laaa tampal. Bila dah tampal tuu, part nak memberus gigi agak berhati-hati.. sebab takut tanggal pulak yang tampalan tuu plak nanti.. Bila aku try Charcoal Extra Toothbrush, Makkk aiii.. comfort sangat.. aku tak rasa takut ke..ngeri ke..ngilu keee nak gosok gigi yang depan ni..berus dia lembut...lembutt sangat.. even lembut, masih sedap laaa nak gosok gigi... Macam aku cakap tadi, bila aku berus gigi berbulu yg lembut tu, rasa macam tak gosok gigi... Tapi yang ni seriyesss lain.. Rasa selesa.. 



Bulu dia sangat lembut even warna hitam.. hehehe.. kengkonon arang kann.. Tapi best.. Puas hati sangat.. 


Ubat gigi Pon best. Actually me memang pakai brand Darlie.. Sebab dia pedas.. hahahha. Bila pedas berangin kan  rasa fresh sangat...So bersih laa. Jadah betul pemikiran aku ni.. hehehe.. Tapi yang charcoal ni kurang berangin .. So So je.. Sebelum mengakhiri , kita selfie tunjuk gigi sikit okey.. hehehe..

-
-
-
-
-
-
-
-

Maafkan penunggu gua.. mih mih mihhhh.. 



p/s: untuk further info berkenaan nak pilih berus gigi & ubat gigi yang best product by Darlie, boleh pegi ke website Darlie  . Segala macam info uolss boleh dapat dari situ.Sebelum ni tak pernah plak terpikir kan semua di hujung jari.Main ambik je ubat gigi, berus gigi. then sampai rumah x puas hati plak dengan barang tuuu.. selalu macam tu.. Lepas ni tak lagi.. 



Mommy Yoorin


No comments:

Post a Comment