Followers

AFB FEEDS

Friday, June 19, 2015

Bila Shopping berdua dengan Irine

Shopping dengan anak 

Aku dari masa mengandung dulu pon dah biasa shopping groceries sorang-sorang without husband.. Dengan perut boyot angkat beras letak dalam troli..kakakaka.. tapi selalunya orang yang ada di tempat kejadian tolong letakkan.. kang terberanak naya.. Sampai kan Irine dah keluar pon aku shopping dengan dia je.. Bukan Gjul taknak temankan.. sebab kengkadang time nak beli tu laa Gjul kerja... Pernah laa orang ingat aku ni single mother.. Huh! Sentap betul aku dengan akak yang tegur aku tu.. 

Pernah jugak aku share kenapa aku lebih suka shopping sengsorang .



Haritu nak pergi shopping barang dapur pon berdua je dengan Irine.. Sebab dia tak nak duduk dalam troli.. Nak biar dia berjalan? No way laa.. Kang hilang naya.. Sebab tu aku gigih zikir kat telinga Gjul nak mintak baby carrier Onya.. Hahaha.. umur dia setahun baru dapat.. Ye lah..bukannya murah..dekat 4-5 ratus jugak.. Tapi untuk kesenangan aku nak bergerak, geletar jugak laa tangan dia hulur duit.. kekeke.. 

Nak shopping dengan Irine ni senang je.. Memang takde masalah.. Dukung je back carry dia akan diam.. Tapi akan jadi masalah bila waktu nak membayar. Sebab automatik dia akan cranky nak jajan-jajan yang bersidai kat kaunter tu hokey!!! Geram je aku.. Kalau long Q matilanakkkk dia dok terjerit2 nak keluar dari carrier.. Geram betul..

Ragam shopping bawa anak kecil

Padahal kat tangan dah ada 1.. dia x puas hati tuuu nak 2.. LOL







 Malas nak layan.. Last-last dia redha mommy belikan 1 je.. Hahahaha.. Aku rasa dia ikut perangai aku lah kot.. Masa kecik-kecik dulu siap boleh ngamuk baring2 kat lantai sebab tak dapat mainan.. tapi mak pak aku jiwa kental.. tinggal je aku ni hah.. Last memang tak dapat apa pon.. !! Ni dah perangai nurun kat anak.. Nasib dukung.. Kalau biar berkeliaran, memang huru-hara lah Giant ni.. 

Me Love babywearing~




6 comments:

  1. hahaha ..sian ibunya tu pun boleh smile lagi tu hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bergambar kena smile..wlaupon yg belakang tu dah melalak..haha

      Delete
  2. sama la naseb.time keja x sama slalu sopim sorang2 tp Alhamdulillah Aqil nak duduk dlm troli.klau x naya ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..sedih laa jugak kadang.. nak angkut barang berat2 masuk dlm kereta..hehehe..tp best jugak,sebab ikut suka masa kite nak cepat ke lambat

      Delete
  3. Tak terkeluar dari carian ka yoorin?
    Budak budak mmg macam ni

    ReplyDelete
  4. tak keluar.. huhu.. dah buckle ketat.. kalau dok troli dia pandai panjat.. seriauu..

    ReplyDelete