cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Tuesday, June 23, 2015

Goodbye Petr Cech! | Chelsea goalkeeper

Cech transfer to Arsenal?




petr cech


Season depan tak de dah dapat tengok abam Petr Cech beraksi menjaga gawang gol bagi pihak Chelsea. Sedih laa pulak.. Adakah disebabkan hanya banyak berada di bangku simpanan season lepas? Merajuk ke?  Atau nak kejar rekod cleansheet? Sedangkan Jose Maurinho masih nak dia beraksi di Stamford Bridge.


Biodata 

Sedikit Biodata mengenai Petr Cech

Nama : Petr Cech
Nama panggilan : Cechino / Big Pete
Tarikh lahir : 20 Mei 1982 (33 tahun)
Asal : Czechoslovakia
Status : Berkahwin
Tinggi : 6 kaki 5 inci
Posisi : Penjaga gol
No jersey : 1
Bermain dengan Chelsea dari : 2004-2015
Team negara: republic czech


Ramai fans Chelsea bersedih atas keputusan ni.. Takpelah..dia pi Arsenal je pon.. Asal bukan Manchester United macam Mata.. hahahaa...

Selamat maju jaya.

Nah kasi troll sekali...











4 comments:

  1. Yoorin pun peminat Chelsea ke....??
    Sama arrr... seppp sikit...!!hehehehee..

    Sayangkan Cech nak tinggalkan Chelsea.. Ain suka dia dari dulu lagi..
    memang trademark la pakai "helmet" dia tu... hehehehehee... :p

    ReplyDelete
  2. Haah.. sama laa..huhu..memg fans chelsea..kekekeke

    ReplyDelete
  3. hahahahhahahha adoi tbe2 ada minion. kita x mnat sangat bola..

    ReplyDelete
  4. kita klik2 sekali iklan kak yoorin

    ReplyDelete