cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Saturday, July 25, 2015

Raya adik beradik

Walaupon tahun ni tak dapat nak beraya dengan suami, tapi bila berkumpul adik beradik, dapat jugak hilangkan kesunyian tu. Well, adik beradik tak delah ramai mana, tapi kategori ramai lah jugak (5 orang). Tu pon dah cukup meriah. Lagi-lagi bila adik yang ketiga, memang mulut jenis pot pet pot pet.. Havoc! Kalau diikutkan, cuma aku sorang je lah yang duduk jauh dengan mak abah. Adik aku yang lagi 4 orang, masih lagi duduk dengan mak abah. So, bila aku balik, walaupon bukan hari raya, memang kepulangan aku dinanti nantikan..hahaha.. Diorang sebenarnya bukannya rindu nak peluk cium aku.. tu haaa.. Rindu kan si Irine. Cucu sulung lah katakan..

Selalunya pagi raya lepas solat hari raya, kitorang berkumpul adik beradik dulu bermaafan dengan mak abah.. Sebab aku yang sulung, dah semestinya, aku orang pertama yang mintak maap kat mak abah. Yang lain tu follow je. Hiks! Tapi tu laa seronok nya, adik-adik pon dah besar.. Yang bongsu pon walaupon masih sekolah, dah agak matang jugak.. Dan yang pasti, boleh diharap.. 




memang bilik aku ni jadi port bergambar... kah.. maap lah sepah laa pulak.. hiksss...










Selamat hari Raya maaf zahir dan batin... 




8 comments:

  1. memang meriah kan yoorin,bila berkumpul adik beradik di pagi Syawal

    ReplyDelete
  2. seronok bila dah cukup korum dan beraya bersama...bukan selalu dapat berkumpul semua kan...selamat hari raya ^^

    ReplyDelete
  3. Bestkan kumpul adik beradik ni :)

    ReplyDelete
  4. wahhh seronok kan dapat bkumpul reramai...

    ReplyDelete
  5. hihii.. memang seronok.. patut tahun ni di rumah keluarga mertua.. tp suami x balik beraya, turn rumah kita lg..heee.tahun depan, tak tau lah macam mana

    ReplyDelete
  6. meriahnya...bestkan kumpul ramai2

    ReplyDelete
  7. Bila berkumpul ramai-ramai ni, nak buat kerja dan berjalan-jalan pun rasa semangat, hehe

    ReplyDelete