SGO

APDM SAPS

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

Sushivid

AFB FEEDS

Monday, September 7, 2015

Selamat Hari Lahir Abah!

Harini rasa rindu sangat kat abah aku. Takde lah jauh sangat pon.. KL-Johor je pon. Tapi bukannya selalu dapat balik kampung pon kan.. Bila rindu ni macam-macam yang aku takut. Harini jugak 7 September genap usia abah yang ke 66 tahun.. bukan muda lagi.. Dan bukannya kuat lagi.. Kadang tu terpikir samaada aku yang pergi dulu sebelum dia atau sebaliknya. Takut kehilangan.Takut sangat.. Hari-hari berdoa moga Allah panjangkan jodoh antara kami di dunia dan disyurga kelak. 

Walaupon dah berusia 66 tahun, tapi abah aku masih lagi gigih bekerja. Tamat je pencen kerajaan, dia masih lagi kerja. Bukan buat kerja ringan-ringan.. Kerja berat.. Angkat sawit.. Kadang kesian. Dah banyak kali pesan, tak payah laa buat kerja tu lagi.. Sebab memang berat sangat.. Kesian dia.. tapi dia degil jugak.. Risau tambah sedih lagi.. =(


Sebab abah kahwin lambat, anak nya pon kahwin lambat. Maka cucu nya baru 1.. Hehehe..Teringat lagi masa adik bongsu aku lahir yang sekarang ni baru umur 15 tahun, semua kata yang tu cucu dia. Padahal tu laa anak.. Hahahhaa..Tapi dia apa dehal. Orang dok kata ke , dia tulikan je telinga...buat tak tau.. 


Yan nak ucapkan selamat hari lahir untuk abah. Insyaa Allah raya haji nanti dapat balik.. Lama tak jumpa.. Rindu wooo.. SemogA abah panjang umur dimurahkan rezeki kita sekeluarga, diberi kesihatan yang baik dan sentiasa nampak cool dan muda selalu.. Sayang abah banyak-banyak..





10 comments:

  1. Selamat Hari Lahir pak cik Arpan, moga2 dipanjangkan usia dan bertambah cucu hihihii.

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Jadi!! Moga muda selalu eh.eh...moga di murahkan rezeki selalu ameen ..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. maceh.. hehe..doakan kesihatan nya sihat selalu.. huhu

      Delete
    2. Hm..ketakutan tu ummul rasakan yg sama..

      Delete
  3. eslamat hari lahir pakcik! semoga panjang umur...

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir buat ayah yoorin..semoga dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan bahagia di samping keluarga tersayang :)

    ReplyDelete