cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Monday, December 5, 2016

Ruam Bayi Powder Halal, Bersih & Suci

Assalamualaikum.. 
Sebelum ni uruskan Irine agak mudah juga.. sebab dia xde allergik apa2 produk.. Pakai segala jenama pampers ke semuanya okey.. xde laa keluar ruam ke melecet ke..gatal2 ke..memang takde.. so, nak beli pampers untuk irine dulu , mommy x de lah nak cerewet sangat.. murah ke mahal ke semua bedal je.. Tapi since ada wafiy ni kena cerewet sikit.. pakai pampers mahal pon tak boleh lewat tukar tau.. memang akan naik kemerahan kat kelangkang dia.. tapi kadang cepat tukar pon naik ruam juga.. ye laa..Orang kata alat sulit bayi lelaki ni memang sensitif.. Tu pasal ada angin pasang lah, mudah terjangkit kutu kucing lah.. penjagaan pon agak rumit.. kena pastikan cuci pon kena bersih2.. kalau irine dulu pakai pancit air dengan wet tissue je.. Tapi wafiy, Mommy akan pastikan "RAJIN" pergi toilet untuk.cuci dia..hahaa..memang nak betul2 bersih..





RUAM BAYI POWDER HALAL,BERSIH & SUCI

Mommy diperkenalkan dengan produk Ruam Bayi Powder ni pula.. Serasi pulak dengan Wafiy.. calit dan sapu sedikit je dah memadai.. memang keesokkan harinya ruam tu hilang.


 PENAWAR PSORISIS, ECZEMA , & SEMUA JENIS PENYAKIT KULIT

Selain dari masalah ruam bayi, Ruam Bayi Powder ni juga boleh merawat penyakit kulit dengan mengikut cara Rasulullah s.a.w. Ia berasal dari 100% tanah liat putih yang mengandungi mineral semulajadi bersam air galian yang telah ditapis secara khusus. Ia juga merupakan sunnah Nabi S.a.w kerana salah satu cara Rasulullah mengubati penyakit kulit adalah dengan menggunakan tanah liat.

Dalam Sahih Bukhari Muslim diriwayatkan bahawa Aisyah ra berkata "Jika seseorang mengadu mengenai kudis (penyakit kulit), atau luka, Rasulullah s.a.w meletakkan jarinya sambil membaca :
Maksudnya;
" Bismillah , tanah bumi kami dengàn campuran air liur, dikalangan kami, disembuhkan orang sakit dikalangan kami dengan izin Tuhan kami". Kata Ibn Qayyim " Manusia diciptakan dari Nabi Allah Adam a.s dan Adam pula dijadikan oleh Allah s.w.t dari tanah , maka sebaik-baik penawar untuk segala jenis penyakit kulit juga Insyaa Allah daripada tanah ". 



JAMINAN HALAL &SUCI DAN DIIKTIRAF SIRIM

Ruam Bayi Powder , dibuat secara homemade warisan semulajadi turun temurun. Diiktiraf oleh Sirim Qas International dimana selamat digunakan dari bayi sehinggalah orang dewasa. Dijamin halal dan suci.

KHASIAT PENGGUNAAN RUAM BAYI POWDER

1- Menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
2- Cepat meresap ke dalam.kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut.
3- Bebas paraben dan bahan-bahan kimia yang berbahaya.
4- Dapat mengurangkan ruam.pada bayi.
5- Amat sesuai.untuk semua jenis penyakit kulit.
6- Satu bekas tahan lama. Selalunya tahan untuk.beberapa bulan dengan penggunaan yang minima.

CARA PENGGUNAAN RUAM BAYI POWDER

1. Sapu pada kulit sensitif setiap hari terutama malam sebelum tidur.
2. Jika air didalam bekas sudah kering boleh ditambah air lagi. Campur.dengan air yang boleh diminum dan lebih mujarab dengan air zamzam.. Elakkan penggunaan air paip kerana ia mengandungi klorin yang tidak elok.untuk kulit.
3. Jika mengalami gout, gastrik, @ keracunan makanan, ambil secubit, bancuh dalam setengah cawan air biasa ..kemudian boleh diminum. Ia memang selamat dimakan. 
4. Jaga makan dan kerapkan minum air masak untuk.elakkan 


TESTIMONI PENGGUNA RUAM BAYI POWDER



Merawat ruam bayi

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK TIRUAN! !

Jahat sungguh manusia yang ambil jalan mudah menutup pintu rezeki orang lain.. Produk Ruam Bayi.powder juga tidak terkecuali .. 

amaran.. Ruam Bayi Powder tidak pernah menggunakan @ menjenamakan @ rebranding produk tu ya.. 

Berhati-hati ya para pembeli sekalian. PASTIKAN ORI BARU BELI.. 

Untuk mendapatkan Ruam Bayi Powder ini.. anda semua boleh menghubungi 
 HQ  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)  

Atau boleh layari laman web 

Facebook






#ruambayipowder
#bedakruambayi

2 comments:

  1. Nanti saya forward kat rakan2

    ReplyDelete
  2. kalau yang dah berumur 3-6 tahun boleh jgk ke? anak saudara ada kulit sensitif jdi kalau lambat basuh skit je terus naik ruam

    ReplyDelete