Followers

AFB FEEDS

Tuesday, June 23, 2015

Persiapan Hari Rayaku dengan LAZADA Malaysia!



Lazada Malaysia akan mengadakan jualan eksklusif raya selama sebulan bermula 11 June hingga 15 July 2015  dan SPECIAL "Riang Ria Raya - Jualan Terhebat" bermula 24 June hingga 26 June 2015 iaitu 24 hari sebelum perayaan Syawal. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 3 hari untuk membantu persiapan raya nanti. 

Boleh mula shopping raya dengan klik Riang Ria Raya 2015 :



Dapatkan apa yang di inginkan untuk musim perayaan ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen koleksi raya, barangan rumah untuk dekorasi raya. Meriahkan raya anda dengan Lazada! 



Bila aku klik je link di atas, memang tertacap abes laa bijik mata ni kat screen komputer. Adoiii.. belek-belek jadi rambang mata pulak la kan. Memang Lazada kalini buat promosi besar-besaran siap bagi diskaun sehingga 90% dik non.... Terkujat tak?  

Dah belek-belek mesti ada yg berkenan and menjadi wishlist. adeh.. kalau boleh nak senaraikan semua.. Tapi apakan daya. Meh tengok apa yang aku verangan nak beli : 


Baju Raya 2015





Tahun ni rasa verangan nak berjubah.. Sekali tengok, rasa sejuk je mata memandang. kalau orang tengok aku yang pakai lagi laa kan..Mesti tanya aku baru balik umrah ke? kah!!  Lagipon simple sangat. i loike! nampak sederhana. Less is better katanya... 



Takkan nak verangan untuk diri sendiri je? Haruslah verangan untuk suami aku sekali.. Hahahah..over kau kan! Mesti berjubah barulah sedondon sehati sejiwa, sepedal selimpa..warna pon lebih kurang je.. Awww!!  


Handbag raya 2015



Nak bergaya sangat dengan handbag baru di hari raya. Warna pon match dengan jubah aku yang verangan tadi. Walllaaa!!! Ada 5 piece hokey.. shoulder bag ada, Crossbody bag ada, clutch, namecard holder, and ada dapat teddy bear keychain yang comel. 


Kasut raya 2015


Dah kenapa mata aku dok berkenan gila dengan warna navy ni.. kah! terbaik la Lazada. senang aku nak buat nak pilihan sedondon gitcheww.. Heels ni cantik sangat & sangat fashionable! lagipon brand Noveni ni high quality tetapi harganya sangat berpatutan.


Kelengkapan hari raya 2015

Nak verangan lagi lah.. Ingat raya ni plan nak buat soto untuk tetamu yang datang.. Sebab tu je laa kot yang aku gheti buat secara banyak! hahaha.. Pakai bekas camni senang sikit, tak payah nak keluar bekas banyak-banyak sampai penuh meja. Senang and tersusun. Lagipon cantik sangat bunga ros tu kan.. 

Nak bagi kelainan tahun ni orang yang datang kerumah rasa sejuk selesa je dengan adanya aircond Hisense. Ya lah kan.. Seharian kunjung mengunjung kerumah sanak saudara, dengan peluh2 lagi... Rasa tenang je bila dah pasang aircond kat rumah. 


untuk sikecil di hari raya 2015



Untuk anak dara ku Nur Irine Maisara, rasanya perlu kot tukar car seat yang sedia ada. Sebab dah tak sesuai dengan usia dia.. Mommy berkenan pulak dengan carseat ni.. Nak bagi keselesaan untuk dia. Almaklumlah, ayah bekerja nanti kena lah kita beraya berdua je kan.. 

Fuh..tudiaaaa wishlist aku.. Sila faham diatas adalah wishlist & verangan saja. Doakan aku dapat beli ni semua ya!!!


Ini adalah Blogger Contest anjuran Lazada Malaysia dengan kerjasama sayaiday. 6 Pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi hadiah Gopro 4 dan Duit Raya ! Untuk sertai contest ini, sila ke blog sayaiday dengan ke link ini : LINK CONTEST  


Hadiah yang ditawarkan




+ Senarai Hadiah : 

Tempat Pertama  : Gopro 4
Tempat Kedua      : Duit Raya Cash RM150
Tempat Ketiga      : Duit Raya Cash RM100
3 x Duit Raya Cash RM50
Jom sertai Giveaway ni!


Untuk info lebih lanjut berkenaan contest boleh ke  SAYAIDAY

Contest tamat pada 26 June 2015







3 comments:

  1. waaahhh....!! match dengan handbag okehh...
    hehehehee... :)

    ReplyDelete
  2. Baju raya tu sangat cantik tp dapat gopro pon best gak . hahaks

    http://syamsiddhuha.blogspot.com/

    ReplyDelete