Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Wednesday, June 24, 2015

Popia beratur Pak Ya | Terjual 11000 Popia Sehari

Sedap sangat ke popia Pak Ya ni?

Selepas ketidak puasan hati aku beli popia basah inti basi, tetibe Gjul bagitau nak pi beli popia basah Pak Ya. Kebetulan beberapa hari sebelum tu aku ada lah share artikel berkenaan popia pak ya kat Gjul. 


dekat je sebenarnya dengan rumah aku. Tapi tak pernah pulak pergi PARAM kat situ.. Ni Gjul yang beria nak pergi. Layankan.. 

Sementara dia beratur panjang gila dari 4.30 petang dah beratur panjang.. Gilo laa.. gigih betul semata-mata nak makan popia Pak Ya ni..






 Ni kot Pak Ya yang hangat diperkatakan (baju putih kotak-kotak)


 Good hygiene laa kan pakai glove.





Gjul sepanjang beratur tu sempat laa bertegur sapa dengan orang yg beratur jugak.. Ada yang datang dari seremban & Sungai Buloh okey! Semata-mata nak cuba popia yang dah viral ni.. 

Harga popia Pak Ya hanya RM1.00 seketul. Terdapat 3 jenis popia iaitu popia basah, popia madu & popia goreng. Dijual dalam harga pakej. 1 bekas RM5.00 sahaja.


Ni dia popia pak Ya..huhuu.. Kalau dari pandangan mata aku biasa je. Buat pon macam tak semenggah.. Nak cepat ke hapa entah. Ye la. 11K sehari kot. gigih la nak menggulung. Tengok je aku dok fikir sambil berkesedihan..camni ke popia penat beratur..  hahaha.. Angkat je inti pon hampir nak terkeluar and jatuh.. Dia lipat tak berapa betul sangat kot.. dah la besar.. berbaloi kat situ je laa dengan harganya.. Tapi bab rasa? Jeng...jeng .. jeng.. Sedap! inti dia memang sedap. Puas hati.. Murah rezeki Pak Ya sekeluarga orang puas hati membeli.. Tapi tak kose lah kot aku nak pi beratur lagi.. hahahaha.. Kalau teringin memang terpaksa laa Gjul pergi belikan.. hehehe

Bagi yang nak mencuba , boleh ke Pasar Ramadhan Desa Pandan. mohon bertabah laa ya.. peace!!



8 comments:

  1. bila berniaga cara btul... insyaallah.. ramai la yg repeat beli lg kan.. tu yg sampai 11k tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masyuk allene.. indah khabar dari rupa.tp alhamdulillah.. sedap..hehe

      Delete
  2. tudia sakan!!.. 1 hari 11k biji..satu rm1..jd sehari rm11k masyukk..habih bulan posa klu maintain 11k biji sehari...wow!!!...kaya,kaya,kaya..kata Sadiq sigaraga..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. seronok berniaga mcm tu
      .. patut dah ada gst..haha

      Delete
  3. tu diaa sehari 11 k.. tpi tu lah presentation kena juga jaga kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ke kamera yoorin yg ambik gambar tak lawa? Hahaha

      Delete
  4. Tu diaaaaaa 11k sehari...ingat duit dia dpt...rupanya popia ye...moga murah rezeki dia dan keluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebiji singgit..dapat untung kasar 11k sehari tuu kak..hehehe

      Delete