Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Monday, July 6, 2015

#Cabaran20Hari | Tetamu Raya Paling Ditunggu-tunggu


Menanti tetamu istimewa di aidilfitri



puasa, hari raya, kenangan ramadhan

Salam ramadhan ke 19 dan #Cabaran20Hari untuk hari ke-10. Adeh..kejap je kannn.. untuk cabaran kali ni adalah siapa dia tetamu raya paling ditunggu-tunggu.

Kalau sebelum berkahwin , tetamu raya paling ditunggu-tunggu mestilah kekasih hati.. Tapi sekarang dah jadi suami la pulak. Almaklumlah.. aku berkenalan dengan Gjul pon di hari raya. Ni kes dia datang beraya ke rumah aku dengan kawan aku.. Lepastu tak malu lah pulak seminggu lepas tu datang lagi beraya, dah la tak kenal. hahahhaa.. Rupanya itu lah bait-bait perkenalan kitorang. 

Tapi tahun ni ada tetamu lain yang ditunggu-tunggu. Sepupu aku yang dah lebih 10 tahun tak berjumpa. Lama jugak dia tak balik kampung di johor. Harap tahun ni dapat pujuk dia balik beraya di Johor. Walaupon ayah diorang (abang mak aku) dah meninggal, takkan terputus silaturrahim dan darah antara kita.


4 comments:

  1. HAI BLOGGER :)
    JEMPUTLAN SINGGAH BLOGSPOT KAMI !!!! MESIN FOTOSTAT SEMUA MURAH DAN BERJENAMA.. SIGGAH TAU!!
    http://mesinphotostatmurah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hehe... Semestinya sanak saudara la kan..

    ReplyDelete
  3. semoga raya tahun nie sepupu dapat balik

    ReplyDelete