Followers

AFB FEEDS

Wednesday, August 12, 2015

Blogwalking 12 Ogos 2015 | By Yoorin

Mood untuk Blogwalking


Lega sikit harini dah tak sakit kepala otak bila dapat submit GST Tax Payer tempat aku kerja ni.. Padahal aku kerja admin je, tapi memang bos suruh aku menyibuk hal akaun dan followup dengan auditor. bukan sikit ye..Banyak jugak lah GST yang kena dibayar..Tu baru company aku.. Ada berapa banyak lagi syarikat yang besar-besar nak bayar GST. mungkin lepas ni, ringgit Malaysia akan pulih ke RM1- USD1... mana lah tau kan..hahaha..doa doa laa ea.. aku nak pi holiday Pulau Bora Bora ni..Ingat Keknis sorang je ke boleh pose dengan dolphin??  

Sebab tak banyak kerja, boleh la ada masa untuk blogwalking ke blog rakan blogger yang lain. Support jugak laa yang mana ada iklan nuffnang ke iklan yang tepek kat blog diorang tu aku klik-klik kaching kaching!.. Mana lah tau, depa pon sudi klik iklan aku kan.. Hahahhahaarapannn..

Harini berjaya lah blogwalking 20 blog. Gigih tuuu!!  



Tengok ah..siap gigih tu tulis..hahaha..over tauuu.. terima kasih kak SA bagi tips dalam program Mentor Mentee EFG.. 

nah ini dia senarai blog yang sempat aku blogwalking. Ada lagi tu nak blogwalking lepas ni.. ni bukan sebarang blogwalking tau.. Siap tinggalkan jejak lagi tuuu...



tu dia.. Ni senarai pendek je la. sat lagi aku blogwalking lagi ye (Kalau rajin).. Jangan kecik hati kalau tak tersenarai.. Ramai lagi tu yang dah datang visit blog aku, aku tak balas kunjungan (hingat diva??).. Esok, naik lagi bloglist lain yang tak de dalam senarai ni.. Sebab tu gigih tulis dalam buku nota..baru lah adil dan saksama... nanti vote aku jadi PM..  Hahhahaa..hovernye mak jem ni.. K.. chiauuu! nak sambung BW lg niii.. 

29 comments:

  1. rajinnya.. dan cik en nampak blog cik en.. no 14.. ehhehe.. cik en mmg rajin bw sni.. ehhehesbb nk disirami kekelopak bunga ros.. ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cik En.. ^_^..jemput singgah lagi..

      Delete
  2. yeahhh hihihi... ada dalam senarai :)

    ReplyDelete
  3. mana www.mommylin.com yooorin... tak mo kawan arrr....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. Allene.. sat g BW.. esok masuk senaraiii..kompemm...

      Delete
  4. Wow..ada list..mlm nty blh blogwalking..Hikhik

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. huhu..rajin tak rajin laa kak iya.. ^_^ aura efg kbba ni baru nak meresap..ecehhh

      Delete
  6. rajinnyer siap buat list lagi..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. konon je..harapan rajin tu tak laa terkubur... kekeke.. tunggu esok ada x dalam list ye.

      Delete
  7. Waahh ! Ada list laaa . Boleh di contohi ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...mimin..tahniah ada dalam list untuk episod 1.. gitchewww...

      Delete
  8. hi! haha best kan bora bora :D

    rajin nye tulis sume blog yg dh blogwalking
    maybe i shud try it too

    ReplyDelete
  9. Yoorin, no 2 tu mcm aida tapi silap eja kot...
    adianiez ☺😊☺😊.
    takde 'y'...

    ReplyDelete
  10. Buat list mcm ni bagus gak kan? Kalau buat dalam excel boleh tick tick pastu takda la blog yg tertinggal lama tak jenguk

    Good idea yoorin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum ni ada buat jugak.. hehehee.. tapi malas nak bukak fail..

      Delete
  11. As salam Yoorin..tq tau walau tak ada dlm senarai still singgah blog akak..muahhh.. ;)

    ReplyDelete
  12. As salam Yoorin..tq tau walau tak ada dlm senarai still singgah blog akak..muahhh.. ;)

    ReplyDelete
  13. Assalamulaikum yoorin selalu singgah slient reader mlm ni baru tinggal komen... Rajin BW

    ReplyDelete