cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

Sushivid

AFB FEEDS

Thursday, September 3, 2015

Nampak Macam Kembar Tapi Bukan Kembar

Tengok gambar ni agak kagum jugak aku.. Diorang berdua ni sebenarnya bukan pasangan kembar mahupon adik beradik atau ada hubungan persaudaraan. seorang dari Texas yang berusia 33 tahun (Jennifer) dan seorang lagi dari South Carolina berusia 23 tahun (Ambra).
Kedua-duanya seperti melihat diri sendiri di cermin. Memang sebijik lah kalau tengok depa dua ni.. Antara persamaan mereka adalah keadaan fizikal (saiz badan lebih kurang), sturuktur tulang,warna rambut dan kening . Warna anak mata pon sama! Kagum kejap..



yang ni tak cam sangat mana 1 Jennifer , mana 1 Ambra

 Kiri Jennifer kanan Ambra kot.. sebab Jennifer kan nampak berusia..


"I thought I was looking at myself at first, but the mirror wasn't angled properly for that," Jennifer menerangkan. "When I realized my mistake, I turned the mirror and felt a jolt of shock when I saw us together. It was actually a pretty terrifying feeling, like seeing your own ghost."

sapa-sapa yang teringin nak cari orang yang muka sama macam kita, boleh laa join networking Twin Strangers. Mana tau ada ja kembar korang kan.. Kata ada pelanduk 7 serupa.. heee.. 




sumber : TwinStrangers.com

8 comments:

  1. Salam yoorin,

    Kuasa Allah, memang sama.. serupa sangat..
    Betul, ada 7 orang sama rupa dengan kita dalam dunia ni kannn.. :-)

    ReplyDelete
  2. uishh, bley cari pelanduk dua serupa ni....hehehe~

    ReplyDelete
  3. betul2 nampak serupa nih.. dulu masa sekolah, member ada cakap macam muka adik kawan dia laa apa laa.. tapi sampai sekarang tak pernah lagi jumpa orang yang serupa macam nih..

    ReplyDelete