Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Thursday, September 3, 2015

Slurpee RM1? Biar Betik?

Promosi Slurpee RM1

Betik tak betik sangat lah.. Ni bukan cubaan tau.. Betul betul 7-Eleven ada buat promosi Slurpee dengan harga RM1 sahaja untuk 12Oz!!... Syok nya.. aku dah terbayang nak buat Slurpee 4 5 layer.. biar warna warni.. 


Tempoh promosi dari 24 Ogos sehingga 14 September 2015. Pasaipaa aku baru tau harini.. Ceh! Korang mesti ada yang tak tau kan.. Takpe aku share.. Kita kasi licin mesin slurpeee. tu yerkk.. Promosi ni sah untuk semua cawangan 7 Eleven seluruh Malaysia dan harga RM1 ni termasuk 6% GST.. wow!! Jom serbu!!!
Untuk maklumat lanjut boleh pi Facebook 7 Eleven Malaysia  k!

14 comments:

  1. what!!!!!RM1...Biar betul ni.....ok..ok...petang ni jugak terjah....

    ReplyDelete
  2. okeh, serbu kejap lagi...jgn out of stock sudah~ heee

    ReplyDelete
  3. ok yoorin, sat gi kak ana pi beli haha :)

    ReplyDelete
  4. akhirnya saya dapat slurpee lepas sebulan mencari T_T pasaipa ntah 7E kawsan rumah saya selalu takda slurpee T_T

    ReplyDelete
  5. 7E bawah opis je...kenapa daku tak tahu ni? huhu

    ReplyDelete
  6. 7E bawah opis je...kenapa daku tak tahu ni? huhu

    ReplyDelete
  7. nk tau x...sy x penah minum slurpy ni ;-) y? sbb sendi...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. betul dear.. tapi tak puas hati sebab dah 4-5 7e..kalau tak cawan 12oz habis, mesin rosak..kau dah tau buat promosi tapi jadi macam ni baik tak payah kan

      Delete
    2. betul dear.. tapi tak puas hati sebab dah 4-5 7e..kalau tak cawan 12oz habis, mesin rosak..kau dah tau buat promosi tapi jadi macam ni baik tak payah kan

      Delete