cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Wednesday, March 23, 2016

Produk Review | Persediaan Berpantang Dengan Harum Malam

Sticky post sehingga 23/03/2016 @ 1200pm

Assalamualaikum..

Sebulan je lagi menghitung hari, menghitung detik untuk bersalin. Berdebar jugak tu. Pantang kali ni, aku nak bersungguh sikit lah berpantang. Sebab , masa berpantang anak pertama dulu , selekeh dan tak terurus rasa. Memang dah macam hantu kak Limah. Kali ni , dah nekad, walaupon dalam pantang, nak jugak wangi-wangi.. bukan nak menggoda suami ye.. haippp..tu kena pantang 100 hari..kekekkekee.. tapi nak lah jugak badan berbau wangi, rasa segar bertenaga, cergas, dalaman pon terjaga. 

Almaklumlah, bila kita dalam pantang, badan ni rasa bau hanyir, lagi-lagi darah nifas yang banyak dan lama. Darah nifas ni dia punya hanyir, lagi kuat dari darah haid. Maka, awal-awal lagi aku dah skodeng dah produk apa yang sesuai untuk mengekalkan keharuman bau badan nanti..






Ini dia.. Harum Malam kan ada..!!









 Yang bestnya bukan je dapat mengekalkan keharuman bau badan.. Tapi dalam masa yang sama berkesan sebagai perapat. Ihiks.. Sesuaikan untuk yang berpantang baru melahirkan anak. Ia juga membantu menyihatkan badan dan mencegah masalah dalaman wanita, memberi tenaga dan menambahkan stamina untuk aktiviti seharian. Takde lah terasa lemah je jaga anak yang baru dilahirkan. 

Di dalam supplemen Harum Malam terdapat banyak khasiat dan bahan yang digunakan juga berasaskan semulajadi, antaranya ;

1. Sireh - Mengawal serta mencegah masalah bau badan.

2. buah Tin - Menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan kahak, mengurangkan batuk berpanjangan, lantas melapangkan dada. Membersihkan hati dan jantung , serta membersihkan lendir dalam usus.

3. Madu - Sebagai salah satu sumber makanan penting untuk metabolisme tubuh.

4. Goji - Membantu memanjangkan umur, meningkatkan tenaga dan kekuatan fizikal , membantu menurunkan darah tinggi, anti kanser, mengekalkan paras kolestrol yang sihat, mengimbangi paras glukos dan mengawal diabetes, meningkatkan libido dan fungsi seksual , tidur nyenyak, meningkatkan sistem imun, meningkatkan kesuburan, menguatkan otot dan tulang, menguatkan daya ingatan , mengurangkan batuk dan membantu penghadaman.

5. Limau Purut - Membunuh kuman disentri , kolera, dan tifoid. Menghilangkan lemak, dan menguruskan badan , melegakan perut, melancarkan penghadaman.
Pueraria Mirifica - Bagus untuk menegangkan kulit dan menghaluskan struktur kulit, mengurangkan garis-garis halus, menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri, menghaluskan liang roma, dan mengurangkan minyak, melembutkan kulit yang kasar dan kering, merawat jerawat dari dalam, mencegah muka dan badan ditumbuhi jerawat.

6.Kayu Serapat - Mengetatkan otot rahim dan seluruh tubuh agar padat, melancarkan haid, awet muda, merawat keputihan , dan gatal pada miss V, menyihatkan rahim, menghaluskan kulit dan melambatkan monopause.

7. Buah Delima - membantu cirit birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi, kurang lawas penghadaman, membuang lemak, dan juga mengeluarkan toksin dari badan.

8. Manjakani - Awet muda, merawat otot-otot faraj, mengawal lendir dan lelehan dalam faraj serta nifas, menegangkan payudara, melawaskan buang air besar, menyingkirkan toksin dari tubuh.

9. Pueraria Lobata - Mengandungi estrogen untuk pembesaran dan ketegangan buah dada malah membuatkan kulit dan rambut yang lebih sihat.

10. Senna - Melangsingkan tubuh, mungurangi kolestrol, mengecilkan perut, peluntur lemak dalam tubuh bagi penderita obesiti. 

Semua ramuan khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 botol!





Selain dapat menghilangkan bau badan kelebihan Harum Malam yang lain   untuk orang berpantang adalah;


- Mengatasi maslaah keputihan
- membesar dan menegangkan payudara
- Membentukkan punggung agar lebih montok
- Menghilangkan kegatalan dan masalah bau di Miss V
- Mengetatkan , menegangkan dan merapatkan otot rahim
- Membakar lemak berlebihan
- Menyubur dan merapatkan pintu rahim
- Meningkatkan pengaliran darah yang membantu rangsangan seksual - selepas berpantang.
- Menghalang jangkitan kulat dan virus. 

Yang pastinya Harum Malam dah dapat pengiktirafan dari KKM so, tak payah nak ragu-ragu lagi. oh ya! Harum Malam ni sesuai untuk siapa ya?



 Golongan yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:

✔ Wanita Berkahwin
✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas


(wanita hamil tidak sesuai sama sekali ya.. sebab ada perapat tuu kang susah pulak nak beranak.. x sabar nak guna time pantang nanti..hehehhee)..

Pantang Larang HM:

– Elakkan minuman berais
– Ibu mengandung tidak dibenarkan
– Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )
– Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari.


Hii..best kannn Harum Malam ni.. Korang kalau berminat boleh contact no ni tau untuk pembelian 010-4042769 


9 comments:

  1. kalau xberanak lagi boleh guna kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang mengandung tak boleh ..

      Golongan yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:
      ✔ Wanita Berkahwin
      ✔ Anak Dara
      ✔ Wanita Berpantang
      ✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
      ✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas

      (wanita hamil tidak sesuai sama sekali ya.. sebab ada perapat tuu kang susah pulak nak beranak.. x sabar nak guna time pantang nanti..hehehhee)..

      Delete
  2. Wahh .... dah plan baik punya. Good info

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak nina.. persediaan awal..hehehe..

      Delete
  3. Bagus yoorin..dah prepare sesiap. Mmg khasiatnya byk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..tu laa..baca 1-1 memang boleh kira sesuai sgt tok pantang ni

      Delete
  4. Bagus yoorin..dah prepare sesiap. Mmg khasiatnya byk ;)

    ReplyDelete