cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Friday, April 1, 2016

Bila Anak Lupakan Mak

Assalamualaikum...

Now pukul 4 petang. Cukup2 30 jam tak jumpa Irine.. Ya Allah..rindunya..Allah je yang tahu.. hiks..drama much..tadi malam pon susah nak lena..dekat 2 setengah pagi jugak baru dapat tido.. Tak pernah wey , tido takde Irine kat sisi.. Selalu tido berpelukan dulu dengan dia sebelum pak nya..ehh ehh.. *giggles*.. Ni xdapat nak peluk cium dia sebelum tido.. Rinduuuu.. Walaupon selalu mensakitkan hati , nak tido pon siap bergaduh lagi dengan dia.. ni bila takde, tercari-cari.. 

Semalam balik kerja terus pi pasar malam..selalu jemput dia dulu..tapi sebab aku nak jalan pon terkedek-kedek, mana dan dengan dia berlari-lari kat pasar tu kang, nak jajan laa, nak mainan la, nak belon lah.. masak ahhh nanti.. aku boleh jadi hulk kang.. Siap beli makanan kat pasar malam, terus pi rumah babysitter nak jemput dia.. ehh..xde orang pulak kat rumah.. Call, call tak berjawab..dekat sejam aku tunggu.. 






Sebab rasa nak terkucil, aku balik rumah dulu.. rehat jap.. pukul 10 malam aku turun balik.. tengok-tengok kereta dah ada kat rumah..tapi gelap pulak rumahnya.. cuma lampu depan je terbukak.. call, tak berjawap, bagi salam pon tak berjawap.. malas nak terjerit2 bagi salam, aku pon balik lah..call gjul siap nangis2...coz aku memang tak larat dah nak jalan, turun naik tangga nak jemput irine.. Gjul cakap, xpe lah..nanti dia balik kerja pi jemput anak..

So, aku balik rumah dengan rasa hampa.. tengok aku bukan Bimbo pon macam takde perasaan sebab teringatkan Irine.. Dekat pukul 12, Gjul pon balik kerja..tengok dia sorang je.. nampak gayanya kitorang berdua je lah malam ni..rasa janggal sangat.. tak pernah pisah.. camna lah nanti kalau aku warded..aku syak, aku dok berjejes air mata je lah kot mengenang kan irine nanti.heee..

Sebelum pergi kerja, aku singgah rumah babysitter. ingat nak jumpa irine.. tapi dia masih tido..mak aiii..dah pukul 10 tak bangun lagi..hahahaha anak dara ni bertuahnya... akak tu cakap, semalam telepon dia abes bateri, data pon abes.. .. pergi tahlil rumah sedara mara dia.. balik2 pukul 10, terus tido.. sebab penat rewang..uhukss..sedih nya.selalu nak pi mana dia whassap.. =( 

tak dapat jumpa anak dara aku tuu..Tak zabar nak balik kerja, peluk cium Irine.. rinduuu sangat.. tapi nampak nya, macam dia tak kisah je ..hahah..cari aku pon tidakkk.. cisss!! 




4 comments:

  1. Pengantin baru kejap la ni ye..hehehehe baik baby sitter...

    ReplyDelete
  2. Pengantin baru kejap la ni ye..hehehehe baik baby sitter...

    ReplyDelete
  3. Mmg rindu pd yg anak sulung bila nk bersalin nnt...

    ReplyDelete