Followers

AFB FEEDS

Thursday, October 5, 2017

3 Hari Lagi Untuk Dapatkan Harga Promosi Pembukaan Cawangan Upin Ipin Store di Ampang

Assalamualaikum.

pinjam gambar dari Facebook Page Upin dan Ipin

Hari Ahad lepas, aku berkesempatan untuk sertai pembukaan Cawangan terbaru Upin Ipin Store di Ampang berdekatan dengan Ampang Point dan MRR2. Memang meriah sangat dengan kehadiran maskot-maskot Upin Ipin dan Mamee Double Decker. Memang budak-budak termasuk anak dara i sibuk nak mengejar maskot mereka. Wafiy pulak penakut. hahaha..

Aku sampai awal dalam 10.30 pagi.. Sebab belum bersarapan, pergi lah sarapan dulu. Pergi bawak budak ni kadang bukan dapat jangka tau perangai diorang. Kena make sure bagi diorang kenyang dan selesa. Dah laa kena handle sorang. Pak diorang kan kerja. 
Sebab sarapan betul-betul berdepan dengan premis kedai Upin Dan Ipin, Oyin pulak dah nampak.. Memang tak senang duduk laa dia. Makan nasi lemak pon rasa pasir sebab teruja sangat nak pegi ke sana.. Hahahaha.. "cepat lah mami.. nanti habiss mami"... memang malas nak layan.. hahaha.. nanti kang lapar naya kat aku jugak.. 

Dalam pukul 11.15 pagi aku pon ke lokasi. terpacak untuk pendaftaran. diberikan 2 beg goodies . Wah kemain seronok Oyin. Sebab mami dah warning, kalau nak lama kat sini kena behave tau. Tapi Wafiy pulak tetiba badan dedar. majlis belum start.. mami dah cuak dah bila tetiba dia menangis meronta nak keluar dari baby carrier. Cepat-cepat aku bawak lari Wafiy pergi ke bank berdekatan untuk menyusu.. Done menyusu dia terus tidur.. Memang sampai ke pukul 1 juga laa dia tidur.

MAJLIS PERASMIAN OLEH PENGARAH URUSAN LES' COPAQUE


Sempat juga aku saksikan perasmian pembukaan Cawangan Upin Ipin oleh Haji Burhanuddin bin Mohd Radzi dan Hajah Ainon Bin Ariff dikala Wafiy tidur lena dalam carrier dengan harapan Oyin tak buat perangai. Selepas acara potong reben, kami di beri kesempatan untuk masuk kedalam kedai . Pertama kali aku menjejaki kaki ke Upin Ipin Store. Pelbagai merchandizer yang mereka keluarkan yang sememang nya bukan sahaja menarik hati anak-anak, bahkan mak & pak jugak turut teruja. Aku pon sempat juga grab beberapa cenderamata sebagai memenuhi permintaan Oyin. almaklum lah , tengah harga promosi. Rugi rasanya kalau tak rebut peluang ni. 

CENDERAMATA UPIN IPIN WAJIB SAMBAR!

1. 


BACK PACK FOR TODDLER. Harga asal RM49.90. Selepas diskaun hanya RM29.90 je korang... dah laa memang cun habissss...Design & warna pon cantik-cantik.



jam tangan/slapwatch . comel kan. Harga asal RM21.90. Selepas diskaun hanya RM9.90 je..

Fridge magnet. Harga asal RM10.00. Selepas diskaun hanya RM5 je.


Set cawan. Tak ingat pulak harga asal berapa..haha.. yang paling best jugak Travel kit 3 in 1. Ada shampoo, shower cream ,& lotion. Harga asal RM17. Selepas diskaun RM10.00 je..

Dan banyak lagi cenderamata menarik yang boleh dijadikan koleksi pribadi & sebagai hadiah. Antaranya baju, set cadar, tuala, botol air, majalah, set alat tulis dan sebagainnya. Tapi nak diingatkan, harga promosi ni terhad ya. Harga ni sempena pembukaan je dari 1 Oktober sehingga 8 Oktober 2017 ni sahaja. Maknanya korang ada masa lagi 3 hari untuk shopping & reward anak-anak.. Jangan lupa juga untuk daftar sebagai ahli untuk mendapatkan extra diskaun dan dapat perlindungan insurans sekali tau!! Yuran tahunan hanya RM15.90 je!!


Jangan risau, kat situ disediakan tv dan playmat untuk anak-anak menonton kisah Upin dan Ipin. Disediakan juga tandas untuk kemudahan pengunjung. 


Aktiviti lain

Selain dari itu terdapat juga segmen dari pihak penaja Mamee Double Decker. Diorang ada sediakan game lucky fortune.. Heeee.. seronok laa anak-anak ni sertai game tersebut. 





Selepas itu terdapat juga aktiviti pertandingan mewarna untuk anak-anak. Oyin pon tak terkecuali untuk sertai. Walaupon dapat hadiah saguhati, pon dia dah rasa seronok. almaklum lah.. pertama kali berkawan dan buat aktiviti indoor. 



Jom semua jangan lepaskan peluang!!! Kita ke Cawangan Upin Ipin Store di Ampang

Upin Ipin Store, no 31-M (GF), Jalan Mamanda 7, Taman Dato' Ahmad Razali, 68000 Ampang Selangor.
Tel : 03-42650701

5 comments:

  1. Kalau aku join ritu mau ntah apa Fateh amik, yg tu pun hantu gak dgn upin ipin ni.

    ReplyDelete
  2. Cantik jam dia Tu.. kena beli time promosi ni baru untung

    ReplyDelete
  3. Waah Upin Ipin pun dah ada kedai.. Mesti budak-budak suka kan

    ReplyDelete
  4. Wahhh kembar ni dah ada merchandise sendiri. Boleh jenguk2 nanti

    ReplyDelete