Followers

AFB FEEDS

Thursday, October 5, 2017

H20 Facial Treatment Murah Di Shah Alam | Celebriti Skin Expert

Assalamualaikum..


Facial Treatment Murah di Shah Alam



Hari Sabtu lepas aku beria memang mintak perlepasan "me time" kat Gjul sempena hari jadi aku 29 September. Serius wey.. bila jadi suri rumah ni, mimpi la ya nak ada waktu berehat bagai.. Gjul pon setuju & dia kasi chance siap pakej hantar aku ke Shah Alam untuk buat rawatan facial. Almaklumlah.. Dah lama tak memanjakan diri & wajah. Sekali sekala apa salah nya kan..

Walaupon aku ada pakai produk mencantikkan wajah, serum, pencuci muka semua tu, tapi masih ada lagi "blackhead" dan "whitehead" di hidung dan jugak dagu.. Gigih wey scrub hari-hari pon tak mau hilang.Untuk rawatan facial kali ni aku memilih di Celebriti Skin Expert yang bertempat di Seksyen 7 , Shah Alam.

Kenapa Memilih Celebriti Skin Expert Sebagai Pusat Rawatan Facial?

Kalau nak diikutkan, jauh juga tau dari Ampang nak ke Shah Alam. Banyak faktor aku pilih Celebriti Skin Expert sebagai destinasi pilihan.Salah satu sebab nya review yang aku tengok di facebook page Cantik Persis Selebriti . Rata-rata pelanggan ramai yang berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan. Aku pon , ofcozz laa rasa teruja kan.

Harga yang berpatutan. 

Harga normal untuk H20 Facial treatment adalah RM198.00. Tapi sekarang tengah ada promosi. Hanya RM138.00 je untuk facial treatment ni tau. Memang best. Treatment selama hampir 2 jam, tapi tak terasa lama pon, sebab nya dari satu treatment ke satu treatment. Bukan hanya menghilangkan blackhead dan whitehead, tapi dalam masa yang sama, treatment melembabkan kulit, dan menyegarkan kulit yang kusam dan lesu. 

Layanan Tiptop Dari Staff Celebriti Skin Expert



Dari awal buka pintu, aku disambut dengan senyuman dan layanan terbaik dari staff mereka. Waktu tu hanya ada staff bernama Elin & Kak Ina. Kedua-duanya sangat peramah. Walaupon baru pertama kali jumpa, kami dah mesra. Jarang tau dapat servis layanan terbaik dari mana-mana pusat kecantikan. Bila dah mesra, takde lah janggal untuk buat rawatan. 

Suasana Premis yang Mendamaikan

Ketika buat rawatan facial, pelanggan akan di didendangkan dengan alunan muzik yang memang boleh buat kita rasa tenang. Rasa boleh tidur kot.. hahahaha..Dah lah sedap je rasa bila diurut-urut wajah tu kan.. Memang best lah..

Kebaikan Membuat Rawatan Facial

- Menjadikan kulit wajah lebih bersih dan lembab. Jangan dibiarkan kulit wajah kering. Punca kekeringan selalunya disebabkan cuaca,kurang pengambilan air sekurangnya 8 gelas sehari, kerap berdepan dengan penghawa dingin dan lain-lain. Bila kulit wajah kering, ini mengakibatkan kerosakan kolagen dalam kulit, dan mempercepatkan proses penuaan dan garis-garis halus cepat kelihatan. 



- Mencegah timbulnya jerawat . Selalunya jerawat timbul adalah disebabkan hormon dalam badan kulit wajah yang kotor tidak dibersihkan dengan sebetulnya. Melakukan facial secara teratur dan kerap dapat mencegah timbulnya jerawat yang menyebabkan hilang seri wajah. 

- Membuang sel-sel kulit mati , blackhead , whitehead dan mencegah kulit berminyak.  Sel-sel kulit mati ni sekiranya tidak dinyahkan, akan menybabkan kulit wajah kelihatan kusam dan tak bermaya. Blackhead dan whitehead juga mencacatkan penampilan kita sekiranya ia kelihatan banyak dan jelas. Pemakaian makeup juga, kadangkala membuatkan blackhead dan whitehead tetap kelihatan dan membuatkan liang-liang pori semakin tersumbat. 



-Menenangkan dan merehatkan kulit wajah. Bila kulit wajah diurut perlahan-lahan , sememangnya menenangkan dan menyegarkan. Wajah kelihatan lebih segar dan bersih selepas rawatan.

- Melancarkan peredaran darah pada wajah Urutan diwajah juga ketika melakukan facial muka dapat melancarkanan darah pada wajah.  

Banyak lagi kebaikan melakukan facial muka sekiranya dilakukan secara konsisten dan teratur.Sebab sekiranya hanya sekadar mencuci muka sendiri, belum tentu segala tok nenek kotoran di wajah betul betul bersih dan hilang.


Jom dapatkan H20 Facial Treatment Dengan Harga Murah



Untuk mendapatkan sebarang rawatan di Celebriti Skin Expert, korang kena lah membuat tempahan terlebih dahulu untuk mengelakkan pertindihan waktu rawatan. Servis mereka sangat limited dan eksklusif,sebab tidak mengambil pelanggan yang ramai dalam satu-satu masa. 
Untuk tempahan boleh hubungi di talian  : 03-55194159

Lokasi : Cantik Persis Celebriti
Jalan Kristal K7/K , Seksyen 7, 40000 shah Alam Selangor

Waktu beroperasi : Setiap hari 11 Pagi sehingga 8 malam



2 comments:

  1. syoknya, lm dah tak facial. fikir jauh je. lau dekat mmg selalu gak nih.

    ReplyDelete
  2. memang best buat facial dekat sini.. suka dan recommend

    ReplyDelete