cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Saturday, March 21, 2015

demam di usia senja


2-3 hari lepas, Gjul demam.. so dia memang tak nak dekat dekat laa dengan aku sangat.. Sebab  takut terjangkit. Almaklum lah.. Irine menyusu badan.. KAng dengan anak sekali terjangkit sama. 

Tapi apa nak buat. Nama pon duduk serumah.. Dah laa darah weolss sama.. Darah jenis AB+ .. Hahaha.. lagi laa kannn cepat terjangkit.. Tak sangka pulak darah boleh sama.. Ceh.. Jodoh kuat.. hahahaha..(sekilas).. Amboiii.. nak sekilas sekilas bagai.. MEmentang akak Sekilas tu tengah viral sekarang khennn,..

Tapi lain lah rasa bila demam ni. Dulu masa remaja, demam demam pon gigih laaa nak gerak sana sini.. Sekarang? Adoii.. demam sampai sakit sakit badan.. Dengan selsemanya.. Tersiksa jiwa .. Teruk sangat demam nya.. PAdahal baru macam nak demam.. Belum lagi kang batuk....Cheh.. Drama sangat ko ni Yoorin oii.. 

Nak nak makan ubat pon susah.. Time betul-betul tak tahan je baru nak makan.. Kesudah nya, memang bantai air 100 + sebotol. Bagi lega sikit.. Lepastuuu pakai ni... 

Nasal spray
Sebenarnya, yang ni untuk kegunaan Irine bila selsema. Almaklum lah, budak kecik macam tu mana lah pandai nak hembus mucus mucus yang tersumbat dalam hidung. Entah ditelan agak nya.. So, bila guna ni, kita spray je dalam hidung, memang meleleh laa dia punya hingus tuu keluar.. Harga dalam RM18++ tak silap.. Ke 20 lebihh.. tak ingatlah.. Sebab Irine ni dia dah tau, kalau nampak mommy pegang botol ni, pandai dia elak.. Nak tak nak spray waktu dia tidur la.. 



Ada je untuk dewasa punya. Tapi yang ni pon boleh je guna. Lagipon banyak lagi kann.. Puas hati laa .. Sebab lega sikit hidung dari tersumbat.. Bantai je lah.. Sharing is caring.. hehehe.. 


P/s: Bertabahlaa..jangat merungut waktu kita sakit.. Allah tarik nikmat sihat sebagai penghapus dosa kecil.. 

3 comments:

  1. menarik produk nasal spray :-)

    ReplyDelete
  2. comel jer botol nasal spray ni. nak gak cari ah nanti sbb hidung zie pepagi selalu sumbat. hehehe

    ReplyDelete
  3. tak pernah jumpa benda ni. selalu yg kecik sedut kat hidung tu je. benda baru ni. hehe ;)

    ReplyDelete