Followers

AFB FEEDS

Thursday, March 5, 2015

Semakan Status Senarai Hitam Keluar Negara


Tadi ada masuk 1 contest yang pemenang hadiah utama dapat pergi bercuti ke Hong Kong Fullboard package untuk 2 dewasa & 2 kanak-kanak.. Aku pon berangan angan mat jenin , mana tau ada rezeki nak menang.. muahaha.. Almaklumlah, tuan tanah, cuma pernah sekali ke luar Malaysia. Tu pon Jakarta Bandung. Sejak Julia Johari update entry dia bercuti ke Hatyai,Thailand,  aku automatik teringin pulak nak bercuti ke sana juga.. Dalam perancangan.. Tengok dululah duit tabung berjaya menggunung ke tidakkk sampai hujung tahun ni.. 

Tapi nak pastikan lah jugak aku ni black list ke tidak nak keluar negara.. mana tahu sangkut tang mana-mana kan... Lagi-lagi ptptn belum abes bayar lagi..

Nak semak senarai hitam keluar negara boleh ke lawan web ini.. 



KLIK BANNER UNTUK KE LAMAN WEB & SEMAKAN




nampak gayanya keputusan semakan tak de halangan lah aku nak keluar negara.. Gjul punya pon aku semak sekali.. Boleh la anak beranak buat passport baru.. Tehehehehee..Betul tak Yooyin???




Chehhh.. tutup mulut konon... maluuu.. suka laaa tu nanti kita nak pi Obersea!!!!yeayyy! Pegi nye entah bile ntah.. hahahahhaa

3 comments:

  1. Pergi bila tu belakang cerita. Yang penting planning tu dah ada :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tiada halangan walaupun study loan msh belum hbis di bayar. hehehehe.

    ReplyDelete
  3. salam yoriin,salam kenal ..semuga tiada halangan dan di permudahkan untuk jalan2 tu...hihi

    ReplyDelete