cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Monday, June 1, 2015

Minyak naik lagi?


Viral la jugak gambar screen shoot ni semalam.. 

dah nak malam jugak baru aku dapat berita ni.. Chehhh!!! esok naik harga, baru hari ni depa hebahkann.. parak laaa.. tapi aku dok perati rata-rata rakyat jelata macam dah tak heran je minyak naik harga.. Stesen stesen minyak lengang ah macam biasa tak macam sebelum2 ni.. kemain beratur panjang..nak isi minyak macam esok esok takde minyak.. 

Naik lah berapa banyak pon nak naik.. Aku pon dah malas nak kisah.. seposen ka, 5 kupang ka? sukahati lahhh... Bising-bising pon bukan didengar pon rasa isi hati ni.. Nak boikot? Kalau lah kereta viva aku tu boleh isi pAkai air liur ka, air kelapa ka, air paip ke kann..



8 comments:

  1. Kan.. Kalau kereta boleh isi ngn air memang boikot dah..
    Malangnya kereta kena isi minyak baru dia gerak..
    Saya sejak dulu kalau ada pengumuman minyak naik harga x pernah gi beratur isi minyak..
    Sebab sama jer.. esok2 kena isi minyak gak.. Suara kita dipandang sepi jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe.. nak boikot tang mana tahh.. uhuhuhu

      Delete
  2. hurmmmm rasa lebih terbeban sangat bila minyak naik lagi..
    seminggu je dah rm50, sebulan dah dekat rm300.. fuhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalaa kak..seminggu ulang alik pegi keje RM70.. tu tak campur kalau melencong pi jalan2 ke kan.. huhuhuuhu.. balik kg lagi..adehh,... sabauuu je laaa

      Delete
  3. erm...kan..naik lagi...naiknya tak di tunggu...turunnya ditunggu ni...

    ReplyDelete
  4. yang turun hujan je Yoorin hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..tau xpe.. tp kl lama dah tak hujan..

      Delete