cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

Sushivid

AFB FEEDS

Wednesday, July 15, 2015

#Cabaran20Hari | Senarai Kuih Raya Pilihan Hati


Senarai Kuih Raya Pilihanku







Entry sebelum ini pernah dinyatakan kuih raya paling best dan sedap pada #Cabaran20Hari untuk hari ke 13 di SINI.. Tapi nak jugak laa kan senarai kuih raya selain dari kuih itteww..


1) Biskut Semperit 
2) Almond London
3) Florentine Cookies
4) Kek lapis asam manis
5) Biskut sarang semut
6) Biskut dahlia
7) Kuih bangkit
8) Biskut semperit
9) Biskut mazola
10) buah rotan

Banyak tak? hahaha.. semua yang tersenarai adalam kuih-kuih "old school" . Kang kalau letak senarai kuih moden , leceh plak nak pikir kan.. Dah laa tak bergambar. Hahahaha, Takpe , lepas raya nanti sure aku tepek gambar ye.. 



9 comments:

  1. Sampai dua kali biskut samperit tu Yoorin..
    Betul-betul suka tuuuu... hehehehehe.. :)

    Akak suka Biskut Sarang Semut juga.. tapi buat sendiri baru puasa hati kan..
    kalau beli alahaiiiiii secoett je dapat... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. *baru puas hati

      hahahahhaaa... typo... ok baaiii... :p

      Delete
    2. haah laa,.. tukar jjap.. wakakakaka

      Delete
  2. wah, banyak juga eh! hehehe. biskut rotan tu yng mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. buah rotan tu yg bulat2 macam guli.. pastuu ada bijan.. sedap jugak tuu..tu nak kategori biskut ke? haha

      Delete