Followers

AFB FEEDS

Friday, July 3, 2015

EPHYRA SKIN BAR GIVEAWAY BERSAMA BLOG COKLAT EYES

REVIEW SKIN BAR EPHYRA



Korang pernah dengar produk Ephyra ? Aku dok perati ramai jugak ek yang pakai produk skin bar Ephyra ni.. Kemain kalau timeline facebook  dan reading list blog , ada je yang dok tepek gambar dengan Ephyra skin bar. Best sangat ke? Haipp.. Orang kata, "Tak Kenal, Maka Tak cinta". Aku tak terlepas jugak peluang nak mencuba produk skin Bar Ephyra ni..

Kebetulan ada join giveaway Nanie ,  dan dapat tau salah sorang antara 50 pemenang yang dapat review Skin Bar ephyra adalah aku!! hahaha..  sudah tentu lah teruja. Akhirnya dapat jugak rtry EPhyra Skin bar yang miracle ni. 


Kalau sebelum ni , dok scroll je baca review, testimoni orang lain, laa ni kasi chance la aku review pulak samaada bagus ke tidak skin bar Ephyra ni.. Selepas dapat je Skin Bar Ephyra, aku takde lah guna terus. Macam biasa, aku akan stop 3-4 hari produk yang aku pakai sebelum ni. Tak nak laa bercampur-campur. Then baru guna Ephyra Skin bar. 

Cara Guna : 

1: Aku potong dan bahagikan SKin Bar Ephyra ke saiz sebesar 2 dadu. Ini memudahkan aku nak guna and simpan. Lagi satu takut pulak kalau terjatuh kedalam air ke, lobang tandas ke, adeh..sayang pulak. Sebab tu potong kecik-kecik untuk langkah penjimatan. 

2. Basahkan dengan air dan gosok ditangan sehingga mengeluarkan buih-buih halus.

3. Sapukan dan ratakan dimuka dan leher. Ratakan dan cuci muka untuk 2-3 minit. Sekiranya mempunyai masalah kulit yang teruk dan sensitif, lanjutkan hingga 5 minit .

4. Bilas dengan air dan lap wajah anda sehingga kering dan tiada lebihan sabun di wajah.

Senang je nak guna. Dah laa bau sabun pon sangat-sangat lah wangi.sepanjang hampir sebulan aku menggunakan Ephyra skin Bar, kulit tak mengelupas, dan tiada langsung rasa pedih. Memang smooth je rasa kulit bila cuci muka. Lepastu  kulit rasa lembab walaupon tak pakai moisturizer pon.. Walahh!! syoknya!!




Pengalaman sepanjang 2 minggu memakai Ephyra Skin Bar

Setelah 2 minggu menggunakan Ephyra Skin Bar, aku rasa :

1. nampak sedikit perubahan dengan kulit wajah dan leher aku. Kalau sebelum ni kulit wajah rasa kering dan kena apply pelembab muka untuk rasa lembab, tapi sekarang hanya pakai pelembab  sebelum tidur. Jerawat degil yang susah nak hilang. Ditambah lagi nampak kulit wajah nampak cerah sikit. hehehe.. suka!!! Sebab baru 2 minggu guna Ephyra skin bar.

2 . Kulit wajah aku yang sebelum ni nampak ketara berminyak, tapi sekarang dah tak lagi. Bebas minyak ya.Lepastu rasa fresh je selepas cuci muka dengan Ephyra skin Bar.

3. Leher aku yang sebelum ni agak gelap , alahan dari mengandung sampai sekarang walaupon dah tak berapa nak ketara sangat, tapi sekarang nampak dah cerah sikit. Tu pon sebab kemain aku tenyeh Ephyra skin bar..hehehe..berhasil nampaknya!



Sebelum dan selepas


boleh nampak ya kesan dengan lebih jelas terutamanya di zone T memang kulit aku jenis kering, tapi berminyak. selepas penggunaan Ephyra skinbar, dah kurang berminyak.. dan tak perlukan lagi tisu serap minyak..



Muka yang sebelum ni banyak jerawat pasir pon dah semakin berkurang dan nampak lebih cerah dan tak kusam. 



Rasa dah jatuh cinta tergolek-golek dengan Ephyra skin Bar.


Kelebihan Ephyra skin Bar




Testimonial pengguna Ephyra skin Bar

Ramai kan retis yang menggunakan Ephyra! 




By the way, Ephyra ada buat contest Ephyra Skin Bar Snap A Before & After Selfie  di instagram. Jom join dan boleh menang hadiah utama Iphone 6 hokey! 





Untuk maklumat lanjut :
Instagram :

Website :
www.oceanlife2u.com 

Facebook :













9 comments:

  1. bestnya, nak try la sabun ephyra ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. shud try adk dayah..memang best..dah laa bau wangi..

      Delete
  2. Bagus yoorin, best review about Ephyraskinbar terbaikkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak..duta Ephyra komen laa..hiks! larikkk!!! btw juju memang best.. padan laa ..memang pujian ikhlas tanpa bayaran

      Delete
  3. Akak nyer sabun ephyr baru je sampai...memang kena potong kecik2 la nak pakai lama kan...kang hancur plak bila lama dalam bilik air

    ReplyDelete
  4. xsiap lg review ami nya..haha..tp serious best pki ephyra skin bar ni..

    ReplyDelete