Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Friday, September 11, 2015

Bila Putera Puteri Disney Berinstagram

Hahahaha.. Lawak pon ada.. Kalau betul laa diorang ni wujud dalam dunia realiti, mungkin ini yang akan terjadi.. 

Frozen | Elsa & Anna



Aladin | Jasmine & Alladin



Cinderella 



Hercules




Beauty & The Beast|Gaston



Beauty & The Beast  | Belle


Hahahhaa.. Lawak je.. Yang komen kat IG depa tu yang jadi lawak... #MudahTerhibur

Credit : Cosmopolitan

20 comments:

  1. la.. best sweet je ig dorang.. fairy tale sangat...

    ReplyDelete
  2. jom GA ni...rm200 menanti anda!!!

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  3. Kemahen. .semangat!! Kita xleh letak gegambar tu..Kang anak me minta hand phone ni. Aritu dah kene sekali. Cr hp xde...rerupanya dhia dah simpan dlm beg Dhia (nk bawa g rumah BS)

    ReplyDelete
  4. Kemahen. .semangat!! Kita xleh letak gegambar tu..Kang anak me minta hand phone ni. Aritu dah kene sekali. Cr hp xde...rerupanya dhia dah simpan dlm beg Dhia (nk bawa g rumah BS)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hjahahaha.... lawak laa dhia ni.. irine pon... jangan kan talefon.. nampak mak dia sidai baju frozen tengah basah tu laa dia nak pakai..grrrr.... pandai ngamuk dah tu

      Delete
  5. hahaha..kreatif...mmg gitu la ropenye kalau dorng tu wujud kt dunia hri ni..hhihihihih

    ReplyDelete
  6. ada yg serupa watak ni d dunia realiti..tgok mcm shasha saidin...mcm elsa

    ReplyDelete
  7. siap hashtag (#) plak tu.. kerlassss.. confirm follower depa billion-billion... hahhahahaaa.. ;)

    ReplyDelete
  8. hahahahaa betol baca kat komen yang lawak tu. yang curi gambar pun bolehhhhh ekekekeke

    ReplyDelete