Followers

AFB FEEDS

Monday, September 28, 2015

Happy Birthday Adik!

28/12/2015 Genap usia adik bongsu aku berusia 15 tahun.. alahaiii.. dah besoo.. Dah bujang!! Throwback 15 tahun lepas.. masa tu umur aku dah 14 tahun.. tapi rasa segan pulak..dah sekolah menengah..tapi mak aku beranak lagi.. hahahah..korang ingat aku suka ke dapat adik kecik lagi? memang tak laa.. mak aku kat spital pi beranak pon aku tak melawat.. mak aku balik rumah bawak baby pon takdenya aku happy dok  nak dukung ke hapa.. memang terperap je dalam bilik layan kaset dengar lagu.. 

Sampai lah masa waktu tu umur adik aku 8-9 bulan gitu lahh.. mak aku pulak pi umrah 2 minggu.. ko bayang kan.. dah laa x gheti nak jaga budak kecik..nak masak nasi waktu tu pon tak reti.. mak aku tinggal macam tu je..uhuksss..sebab aku yang sulung kan.. adik-adik yang lain semua kecik lagi.. memang abah aku harap kan aku je laa yang uruskan diorang.. sedih tahu.. tapi bila dah jaga tuu, timbul lah rasa sayang.. sampaikan aku dah masuk universiti pon , adik bongsu aku ni nak tido dengan aku..padahal dia dah besar jugak waktu tuu.. memang manja lah .. 

Laa ni dah bujang, aku pon dah kahwin,..tak kan laa tido nak menyelit pulak kan.. tapi weolss masih rapat.. sebab dia paling bongsu memang paling manja lah antara kitorang adik beradik.. untung jadi anak bongsu ni.. 


Selamat hari lahir adik.Semoga cemerlang dalam kehidupan, jadi anak yang soleh, tercapai cita-cita..kuat semangat dan dapat membanggakan mak & abah..



bulan depan nak exam PT3 dahhh..tapi bila balik kampung ritu tanya dia, adik, bila exam start,... boleh dia jawab "entahhh".. ya Allah..gerammnyaaa rasa hati...... mak aku pon dah malas nak cakap nak bebel kat dia ni .. hahahaha.. sukahati laa dik.. 

untuk jadual exam PT3 2015 boleh rujuk link ni...
http://yoorinmelacolea.blogspot.my/2015/08/jadual-waktu-pentaksiran-tingkatan-3.html

No comments:

Post a Comment