Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Thursday, September 10, 2015

Nak Jadi Budak-Budak Balik!


Bukan aku sorang je ek rasa macam ni..?? Orang lain pon ke? Hahahhaa.Dulu masa kecik2 terasa dikongkong..Buat tu tak boleh..buat ni tak boleh... kena pi sekolah pagi.. sekolah agama lagi.. penat bakk angg..  Tak sabar nak sekolah menengah.. Masuk sekolah menengah pulak tak sabar nak pi kerja... Dah kerja, lagi lah bosan.. Lagi seronok jadi budak-budak. Tak payah pikir masalah orang dewasa. Dalam dunia sendiri je... 

Kalau lah masa boleh berputar kembali.. Teringin nak berada di usia 9 tahun.. 
Lepastu , perbaiki masa silam yang tak best tu... Maksud aku, mungkin belajar rajin-rajin.. Jadi pelajar cemerlang... anak yang dengar kata.. Hish.. Banyak benda laa yang nak kena ubah... Hehhehe..

6 comments:

  1. hehehehe, setakat ni belum lg. muehehehe

    singgah sini :)

    http://emyyyyemyyyy.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.html

    ReplyDelete
  2. Tahu tak peeee . Samaaa laaaaa . HuwaaaaĆ 

    ReplyDelete
  3. betul betul betul...
    jadi budak sangat best!

    ReplyDelete
  4. Saya rasa sekarang ni saya jadi budak balik kot.. Hhari2 layan kartun...

    ReplyDelete
  5. kaaaaannnnnnn....!!
    kalau la masa boleh diputar kembali.. kak ain nak balik pada usia 15 tahun... ;)

    ReplyDelete