cozy baby

GaBag Cozy Baby

Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@yahoo.com

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

AFB FEEDS

Saturday, October 3, 2015

CaBaRaN7HaRi iNsTaBLoG EfGkBbA | PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi

CaBaRaN7HaRi iNsTaBLoG EfGkBbA | PeRKaRa WaJiB BuaT SeTiaP HaRi




Setiap orang mesti ada habit atau perkara yang dia wajib buat setiap hari.. Aku mestilah tak terkecuali jugak.. Apa dia yang aku selalu buat tu?  Masa bujang dulu aktiviti yang selalu aku wajib buat bila baru sahaja bangun tido adalah, capai telefon. Scroll ada tak mesej dari pakwe / tunang tersayang.. kalau takde memang kena serang lah..hahahaha..

Tapi dah jadi suami, takkan laa dia tido sebelah kita pon nak bermesej bagai kan..hehehe.. so , bertukar lah rutin harian aku lagi-lagi bila dah ada anak.. perkara pertama bila bangun dari tidur bukak lampu , & tenung muka anak syurga ku.. dah tenung , harus lah gomol pulak sampai dia bangun..hahahaha.. Kadang kalau tenung lama-lama tu boleh menitik air mata. Rasa syahdu je , sebab terasa, masa cepat berlalu.. Anak pon cepat membesar.. kalau dulu masa baby semua benda kita buat untuk dia.. Sekarang ada perkara yang dia boleh buat sendiri.. Dan tiba suatu masa, semua benda dia lakukan sendiri tanpa bantuan kita. Allah..sedih kot.. 


kesayangan mommy dunia akhirat.. nak jadi kakak dahhh..hahaha..cian dia.. tapi tataaapppp beruntung, sebab mommy sayang dia lebih dulu... hehehe..
comel tak tido? tido pon harus lah pose... mommy pon kalau tido, lawa jugak macam ni.. hahahhahaahaha..  

6 comments:

  1. sweett..semoga irene membesar dengan baik dan menjadi ank yg solehah..

    ReplyDelete
  2. comel baby lena tidur :) salam perkenalan dari mai.

    ReplyDelete
  3. alolololo comeynya dia tidoo. cute cute cute. Semoga menjadi anak yang solehah. amin...
    Salam perkenalan.

    ReplyDelete