Followers

Contact | Review | Advertise | Invite| Business


For : Contact | Review | Advertise | Invite| Business Opportunities
Email: aziandgtt@gmail.com

AFB FEEDS

Thursday, September 29, 2016

BIRTHDAY WISHES TO SELF



Alhamdulillah.. Thanks to Allah.. Syukur kepada Allah.. Dengan izinNya dapat lagi bernafas di muka bumi ini.. 

Hi gaiss.. i'm turn 3 series today!!! Macam tak percaya.. dulu kecik2 sibuk nak cepat dewasa.. sekarang rasa nak jadi kanak2 balik..waaa!!! rasa tak best pulak jadi cepat tua ni..kekekeke.. 

Tahun 2016 ni..banyak perkara unexpected berlaku.. paling mengejut kan..i'm being fulltime housewife!!! tak pernah bercita-cita kot nak jadi housewife seawal ini.. hahaha..Apa nak buat..keluarga paling penting..terutamanya anak-anak.. As husband request. Kalau orang tanya kenapa berhenti kerja..sayang..u ada degree kot.. aku hanya mampu jawab "suami saya kan kaya"..tapi hanya mampu senyum dan bermonolog dalam hati..keh keh keh..  

Tahun 2016 juga dah bergelar "mak anak 2" ... sound peliks tak? heh.. anak dua tapi kecik2 lagi.. tu pon my family request "please make another baby next year.. " diorang ingat buat budak ni macam buat donat agaknya... impian tercapai got 2 kids diwaktu usia sebelum 30..hehehe..aku kan kawen lambat..so production mentambah anak kena cepat.. dan rapat2.. hahaha.. 

ok lah.. tak larat nak mentaip panjang2.. (diwaktu entry ini ditulis..aku sedang diserang... (bukan suami) tapi nyamuk!!! sumpah aku tak paham nyamuk kat kampung ni dok serang kami 3 beranak je..padahal  orang dalam rumah ni xda bising pon kena gigit nyamuk..kitorang 3 je berbintat2 kena gigit nyamuk.. spray ridsect sudah..yang electrik pon dah terpasang..memang kebal betul nyamuk2 kampung ni kann)...


8 comments:

  1. Happy birthday.. Ok ni umur 30 anak 2 heheha. Kami umur 30 baru kawen :) bestnya dapt jadi housewife. Doa-doakan laki kami lebih rezekinya ye. Nak gak ddk rumah hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. happy birthday yoorin..mak anak dua dah..hehe..semoga panjang usia..bahagia dia orang tersayang

    ReplyDelete
  3. happy birthday yoorin....

    pssttt.. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #26

    Senarai peserta telah di update di http://www.mialiana.com/2016/10/senarai-url-blog-26.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  4. Happy birthday dear, btw cn mcm konon2 cukup je anak sepasang, penat woo anak kecik2 ni 😅

    ReplyDelete
  5. Happy belated birthday Yoorin.. :)

    ReplyDelete
  6. Assalamu alaikum wr.wb..saya IBU RAHMA TKI MALAYSIA
    saya mengucapkan terima kasih banyak kepada MBAH SANGKIL
    sudah 7 tahun saya di MALAYSIA pengen pulang ke indonesia
    tapi gak ada uang apalagi hutang masih banyak
    secara kebetulan saya buka internet melihat nomor
    MBAH SANGKIL katanya seorang paranormal yang bisa bantu masalah kita
    dengan penuh harapan saya coba-coba hubungi
    saya minta angka bocoran dan beliau bantu kasi 4D TOTO
    angka yang di berikan MBAH SANGKIL betul-betul tembus 100%
    atas bantuan MBAH SANGKIL hutang-hutang saya semua pada lunas
    bagi saudara-saudara perlu bantuan
    terutama yang punya hutang sudah lama belum terlunasi
    jangan putus asah ingin merubah nasib seperti saya
    HUBUNGI MBAH SANGKIL DI MOMOR HP: (=085=210=493=757=) semoga ALLAH SWT...senang tiasa memberi MBAH SANGKIL kesehatan dan umur panjang...amin amin yarabbal alamin..



















    Assalamu alaikum wr.wb..saya IBU RAHMA TKI MALAYSIA
    saya mengucapkan terima kasih banyak kepada MBAH SANGKIL
    sudah 7 tahun saya di MALAYSIA pengen pulang ke indonesia
    tapi gak ada uang apalagi hutang masih banyak
    secara kebetulan saya buka internet melihat nomor
    MBAH SANGKIL katanya seorang paranormal yang bisa bantu masalah kita
    dengan penuh harapan saya coba-coba hubungi
    saya minta angka bocoran dan beliau bantu kasi 4D TOTO
    angka yang di berikan MBAH SANGKIL betul-betul tembus 100%
    atas bantuan MBAH SANGKIL hutang-hutang saya semua pada lunas
    bagi saudara-saudara perlu bantuan
    terutama yang punya hutang sudah lama belum terlunasi
    jangan putus asah ingin merubah nasib seperti saya
    HUBUNGI MBAH SANGKIL DI MOMOR HP: (=085=210=493=757=) semoga ALLAH SWT...senang tiasa memberi MBAH SANGKIL kesehatan dan umur panjan...amin-amin yarabbal alamin..

    ReplyDelete