Followers

AFB FEEDS

Thursday, November 13, 2014

Chelsea Baby


Uolss yang baca ni minat tak dengan bola?? Tak kisah laa bola tempatan ke, EPL ke, world cup ke..Mesti berkenan kat team tu kan...?? Macam aku, memang faberet team Chelsea laaa.. Dulu just minat gitu-gitu je.. Setakat ambik tahu. Time bertunang dulu, Gjul kerja kat Langkawi. Then aku ni dok terpelengok kat KL macam tak bersosial je.. Ada laa kenal dengan sorang ni fans Chelsea (Malaysia Blues Army) jugak.. invite aku tengok bola dengan dia .. Dia cakap ramai yang tengok.. Seronok okey.. 

Sebabkan time tu baru je ada kereta, so dapat laa  pergi kat Sri Rampai tengok bola.. for the first time, seronok kot!! dengan chants power diorang.. memang best.. For sure gjul memang tak suka pon tengok bola.. memang dulu tak sekepala pon bab bola.. pergi kedai mamak tengok bola, aku yang beria tengok.. dia baca komik..takpon dok godek henpon..

Sampai  laaa sekarang ni.. Irine pon terpaksa ikut mommy dia suka chelsea... 
buahahahhaa.. nasib kau laaa nak.. dari mommy bujang, dah kawin, pregnant , sampai Irine dah keluar pon memang nak paksa dia suka Chelsea.. Bakal menantu aku nanti pon make sure Chelsea Fans. Selain dari tu.. mommy reject.. Hahahaha.. Over kann..



Ni event gathering.. lagi sebulan lebih aku nak kawin..


Ni gambar masa mommy bujang trang tang tang lagi...


ni pon bujang jugak.. ada event MBAKL anniversary

Ni paling gila.. 5 hari lagi nak wedding.. aku pergi chants day kat tasik titiwangsa.. muka pon cool je.. padahal dalam hati dupp dapp dupp dappp baju nikah tak beli lagii.. choooiii!!

Ni wedding.. photoshoot outdoor belah aku

ni pulak photoshoot outdoor belah Gjul..


Yooyin dalam perott.. 2nd trimister.. 4 bulan pregnancy.. Sebab yakin baby dah kuat, mommy panjat kerusi hokehhh.. Ni chelsea Tour 2013 kat stadium shah Alam..

Tadaa..mommy & ayah bawak yooyin nonbar vs Liverpool kat paradigm Mall..

Good girl ni diamm je





Tengok macam baby boy kannn.. muehehehe.. Nanti bila dia dah besar , orang tanya umur bila Kau suka Chelsea??? Dari dalam perut mommy aku lahhh aku dah suka Chelsea.. tunjuk bukti ni okey Yooyin... 

Mommy Yooyin

4 comments:

  1. wah... semangat chelsea ni.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupss.. mommy semangat sampai anak pon tak terkecuali.. sangan mentakutkan kalau irine dah besar mentiba dia suka man u! hahahahaha

      Delete
  2. mana dapat baju chelsea baby tue?
    menarik pulak tgk..
    satu geng ler kita.
    Keep The Blue Flag Flying High

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak.. kami pon x tau nak cari kat mna.. huhuu.. ni hadiah baby dari kecik.. cuma ada rompers chelsea tu beli kat expo baby kat klcc. RM20 sehelai.. weekends ni ada expo baby kat mid valley.. mesti ada org jual jugak.. KTBFFH CTID ., salam kenal ye..

      Delete