Followers

AFB FEEDS

Wednesday, April 22, 2015

KBBA Blogger's Day Out 2015 | Marilah beramai ramai



AI is super excited nak tunggu hari Ahad ni.. Well... Ada apa pulak hari Ahad ni Sis Yoorin? Ceh.. Tanya diri sendiri pulak..hahahaha..  Kalau nak tahu, hari Ahad ni ada KBBA Blogger's Day Out (KBDO)  bagi team #Kelabbloggerbenashaari yang ditaja oleh Kelab Komuniti Taman Tasik Ceberjaya (KKTTC), CyberjayaView Sdn Bhd.




Ramai kot yang tak tahu (termasuk aku) , kewujudan tempat untuk beriadah seisi keluarga kat Cyberjaya ni.. Alahh... Apa susah.. Waze kan hadoo.. Kita search je "Kelab Komuniti Taman Tasik cyberjaya".. Nahhh..terus sampai ke destinasi.. Ataupon cari landmark yang berdekatan lah.. Universiti Multimedia. Ghupenye KKTTC ni dah wujud dari tahun 2006 lagi.. Lama dah tuu.. BTW banyak fasiliti & kemudahan untuk bersukan dan riadah seisi keluarga, antaranya  Gymnasium, gelanggan futsal, gelanggang badminton, sirkit go-kart, squash, swimming pool, studio tarian, paintball dan banyak lagi. 

Selain tu, kalau nak buat sebarang acara atau majlis seperti perkahwinan , hari keluarga, jamuan, mesyuarat ke kann, boleh lah menempah dan berhubung terus dengan pihak KKTTC ditalian 03-83180008 atau boleh tengok tengok instagram KKTC @KelabKomunityCyberJaya. Kalau bab makan ke catering ke, don't worry.. Tak payah nak hire jauh-jauh.. diorang pon boleh arrange. Tempat parking pon luas, boleh muat 500-700 pengunjung pada 1 masa. 

Ok. Nak cerita sikit pasal KBBA Blogger's Day Out (KBDO) ni laa kan..Seramai 100 blogger akan menyertai aktiviti yang dirancang seperti golf, badminton, go-kart ,& paintball. Yang menariknya aktiviti ni dah diubah konsep nak nampak lebih menarik & mencabar.. Nak tahu, meh laaa datang untuk saksikan sendiri. ^_^. Eh, tak payah risau, semua orang boleh pakat pakai mai sebab ni bukan close event. Terbuka untuk semua. Cuma untuk aktiviti dah diterhadkan bagi yang berdaftar terlebih dahulu. Almaklum lah, event pertama kali. Insyaa Allah, andai kata event kali ini success dan cemerlang dengan jayanya,  akan ada event seterusnya dan ramai lagi boleh turut serta. Chillex ok.. Jom laa datang memeriahkan event, disamping itu boleh kite berkenal kenalan sesama blogger baru dan lama.  


Antara penaja rasmi KBDO 2015 ini ialah :

Cyberview Cyberjaya | www.cyberview.com.my
Yeos Malaysia | www.yeos.com.my
Stamp & Print Enterprise | www.stampprint.blogspot.com
Natalia | www.natalia.my


Marilah kita memeriahkan aktiviti yang julung kali diadakan.. Kita jumpa di sana!!! Di Sanaaa......
P/S | Nampak Yoorin jangan lupa tegur naa.. Hiks.. Sempat lagi tuuu.. 

Untuk liveupdate nanti boleh search #Kelabbloggerbenashaari di Intagram dan Facebook.




4 comments: